خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکورهای ارشد و دکتری پزشکی تا پایان هفته

انتشار 3 آبان 1396
مطالعه 1 دقیقه

به گزارش  روابط عمومی موسسه اشراق و به نقل از سازمان سنجش پزشکی کشور، نتایج پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی و آزمون کارشناسی ارشد گروه ع...

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکورهای ارشد و دکتری پزشکی تا پایان هفته

به گزارش  روابط عمومی موسسه اشراق و به نقل از سازمان سنجش پزشکی کشور، نتایج پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی و آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی تا پایان هفته اعلام می شود.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ که ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۹۶ و آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) ۴ خرداد ۹۶ برگزار شده بود، سازمان سنجش پزشکی کشور پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان، با توجه به اعلام نیاز برخی دانشگاه ها در هر دو مقطع ارشد و دکتری، در 26 مهرماه اعلام تکمیل ظرفیت کرد.

به گفته پور کاظمی، در تکمیل ظرفیت آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی که از چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶ آغاز و در روز شنبه ۲۹ مهرماه ۹۶ به پایان رسیده بود، ۸ هزار و ۵۰۰ داوطلب برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و ۵۰۰ نفر برای تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 800 نفر برای مقطع کارشناسی ارشد و 92 نفر برای مقطع دکتری پذیرفته خواهند شد.

پورکاظمی یادآور شد: نتایج پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی و آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی تا پایان هفته اعلام می شود تا پذیرفته شدگان هر چه زودتر آموزش خود را آغاز کنند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق