خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

آیین نامه مقالات مستخرج از پایان نامه

انتشار 10 آبان 1396
مطالعه 1 دقیقه

تدوین یک پایان نامه  یکی از اصلی ترین تجربه پژوهشی هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی به شمار می رود. این فرآیند اگر به شکل مناسبی صورت گرفته باشد حتماً انگیزه انتشار یافته های پایان نامه را در قالب ی

آیین نامه مقالات مستخرج از پایان نامه

تدوین یک پایان نامه  یکی از اصلی ترین تجربه پژوهشی هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی به شمار می رود. این فرآیند اگر به شکل مناسبی صورت گرفته باشد حتماً انگیزه انتشار یافته های پایان نامه را در قالب یک مقاله (علمی پژوهشی، ISC، ISI و یا SCOPUS و PUBMED) زنده خواهد کرد. چرا که مطلع کردن جامعه پژوهشی از یافته های یک پایان نامه در سطح ملی و بین المللی تنها از طریق انتشار مقاله استخراج شده از پایان نامه امکان پذیر خواهد بود.

نوشتن مقاله مستلزم داشتن طرحی مدون است.در گزارش یک تحقیق علاوه بر ارزشهای محتوایی بایستی از ساختار روشمندی  پیروی کرد.امروزه تحقیقات زیادی انجام میگیرد ولی بخش کوچکی از ان در مقالات اورده میشود که حاکی از عدم مهارت نویسنده در تدوین ساختاری مقاله است.

چهار چوب مقاله نویسی

تحقیق و پژوهش در دنیای علم اهمیت ویژه ای دارد تمامی پیشرفتهای علمی بر پایه تحقیق و پژوهش استوار است.مهمترین شیوه ارایه نتایج یک تحقیق و پژوهش ،تهیه مقاله پژوهشی میباشد و محققی موفق است که بتواند مقاله خود را در مجلات معتبر منتشر کند.از انجایی که نوشتن صحیح مقاله از ارکان اساسی پذیرش و چاپ مقاله میباشد ما سعی کردیم به روشهای صحیح نگارش مقاله اشاره کنیم.

به طور کلی هر مقاله علمی و پژوهشی شامل اجزاء اصلی زیر است:

  • عنوان

  • نام نویسندگان

  • چکیده

  • کلمات کلیدی

  • مقدمه

  • مبانی نظری تحقیق

  • روش تحقیق

  • یافته های تحقیق

  • بحث و نتیجه گیری

  • فهرست منابع

 

برای اخذ دو نمره ی پایان نامه دفاعیه کارشناسی ارشد به پذیرش و چاپ مقاله بستگی دارد. همچنین برای دفاعیه دکتری و نمره از رساله دکتری نیز به پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر نیاز است. که شما دانشجویان عزیز می توانید با دانلود فایل زیر از آیین نامه و مقرراتی که برای مقاله مستخرج از پایان نامه خود نیاز دارید را مطالعه فرمایید.

دانشجویان عزیز جهت اخذ پذیرش مقالات مستخرج از پایان نامه از ژورنال های isi، isc، pubmed و … بر اساس درخواست شما امکان پذیر است. 

جهت مشاوره رایگان موسسه اشراق در این زمینه با شماره های 04133373424 - 09149724933 تماس حاصل نمایید. و برای سفارش خود ابتدا عضو سامانه شده و سپس درپنل کاربری سفارش خود را ثبت کنید. و یا به ایمیل @gmail.com2011isiisc درخواست را ارسال کنید .

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق