خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

آزمون استخدامی آموزش و پرورش بهمن ماه برگزار می شود.

انتشار 18 دی 1396
مطالعه 1 دقیقه

به گفته رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، بعد از موافقت نهایی سازمان اداری و استخدامی احتمال برگزاری آزمون در بهمن وجود دارد.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش بهمن ماه برگزار می شود.

جذب نیروهای حق التدریس از طریق آزمون استخدامیبه گزارش روابط عمومی موسسه اشراق و به نقل از سایت خبری ساعد نیوز، اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در مورد وضع پیگیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: مذاکراتی با سازمان اداری و استخدامی داشته ایم و پس از آنکه این مذاکرات به نتیجه برسد احتمالا پایان دی ماه یا اواسط بهمن ماه آزمون استخدامی را برگزار خواهیم کرد.

وی درباره تعداد پذیرش نیرو در این آزمون ادامه داد: هنوز به طور قطع نمی توان تعداد مشخص کرد اما با توجه به نیازسنجی که داشتیم و وضع موجود احتمالا 15 هزار نیرو جذب کنیم.

چهاربند تصریح کرد: همچنان اولویت پذیرش نیرو در مقطع ابتدایی و بعد از آن هنرستان های فنی و حرفه ای است که البته رشته های مورد نیاز بعد از توافق با سازمان اداری و استخدامی مشخص می شود.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در مورد اختلاف نظر با سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: در تعداد نیروهای فعال مشکلی نداریم و اختلاف نظر در رابطه با وزارتخانه است، چرا که در شاخص های نیازسنجی اختلاف نظر وجود دارد اما در حال رفع این مسئله هستیم.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق