خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

اکسپت مقاله برای نمره پایان نامه

انتشار 15 اسفند 1396
مطالعه 1 دقیقه

استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت و چاپ مقاله در مجلات ISI , ISC در دانشگاه آزاد مقطع ارشد 2 نمره دارد و این امتیاز در دانشگاههای دولتی و سراسری در دوره ارشد و دکتری از 1 تا 2 نمره را به خو

اکسپت مقاله برای نمره پایان نامه

اکسپت مقالات شما برای کسب نمره پایان نامه 

استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت و چاپ مقاله در مجلات ISI , ISC در دانشگاه آزاد مقطع ارشد 2 نمره دارد و این امتیاز در دانشگاههای دولتی و سراسری در دوره ارشد و دکتری از 1 تا 2 نمره را به خود اختصاص میدهد که این بسته به دانشگاه و ضوابط آن برمیگردد در حال حاضر بالاترین نمره ای که در جلسه دفاع از طرف اعضای هییت داوری برای دانشجو در نظر میگیرند 18 نمره از 20 نمره است. و دو نمره را برای استخراج و چاپ مقاله در نظر میگیرند. و دانشجو طی یک یا دو ترم بسته به انتخاب خود دانشجو باید مقاله خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم به چاپ برسانند و نمره کامل را کسب کنند که ممکن است دانشجو خود از دو نمره پایان نامه انصراف داده و مراحل تسویه حساب دانشگاه برود.
استخراج مقالات از پایان نامه علاوه بر کسب امتیاز 2 نمره مزایای دیگری را نیز دارد. از مزایای چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی افزایش رزومه علمی دانشجویان میشود و مسیر خود را برای پذیرش در مصاحبه دکتری افزایش داده و ورود خود به دوره دکتری را هموارتر میکنند. در صورت استخراج نکردن مقاله از پایان نامه موضوع پایان نامه قدیمی شده و پذیرش آن توسط مجلات کاهش می یابد و در صورت نیاز به چاپ مقاله باید تمام مراحل را نو آغاز نمایند.
میزان نمره دهی به مقالات چاپ شده در مجلات معتبر ISI ,ISC توسط دانشگاه ها را برای شما در جدول زیر نمایش میدهیم.

جدول امتیاردهی دانشگاهها به مقالات چاپ شده در مجلات معتبر

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.
برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق