خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

اکسپت مقاله ISI

انتشار 17 اسفند 1396
مطالعه 3 دقیقه

اکسپت و چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم یکی از اجزای اجتناب ناپذیر زمان تحصیل در مقطع ارشد و دکتری میباشد. چاپ مقاله علمی نشان از میزان مهارت علمی دانشجو در کارهای تحقیقاتی میباشد.

اکسپت مقاله ISI

پذیرش مقالات ISI

در وهله اول برای چاپ مقاله به ذهن دانشجو و یا متقاضیان چاپ مقاله این است که چرا چاپ مقاله را به موسسات بسپارم و از انها یاری بگیرم. ما در اینجا به نکاتی اشاره میکنیم که شما را در چاپ مقاله یاری کند. اولا چاپ مقاله در یک در یک مجله مناسب، مرتبط با رشته پژوهشگر، کاری بسیار تخصصی میباشد. پژوهشگر باید مجله را ازنظر فنی ارزیابی کند تا از جعلی نبودن آن مطمئن شوند.ثانیا دانشجو باید این توانایی را داشته باشد تا یک مجله مناسب و با کیفیت که مورد تایید وزارت علوم نیز باشد را در کمترین زمان ممکن اکسپت مقاله خود را دریافت کند.ثالثا مراحل سابمیت، رفع اصلاحات مورد نیاز و گرفتن پذیرش بسیار مهم میباشد.بر این اساس استفاده از خدمات تخصصی در این زمینه و مشاوره گرفتن از تجربه یک تیم مورد اعتماد یک نیاز ضروری برای پژوهشگران برای اکسپت و چاپ مقاله ISI و ISC است.

اکسپت فوری مقالات

موسسه انتشاراتی اشراق اکسپت مقالات شما را در کمترین زمان ممکن برای شما کسب میکند که البته بستگی به نوع مجله و پروسه زمانی انها بستگی دارد ولی این قول را به شما میدهیم در کمتر از یک ماه مجله شما در مجلات ISI تضمینی چاپ شود. محققینی که مقالات چاپ شده در مجلات ISI دارند شانس بسیاری برای دریافت بورسیه از دانشگاه های بین المللی و معتبر جهانی برخوردارند و برای مقاطع علمی بالا کارشناسی ارشد و یا مصاحبه دکتری و استخدام های دولتی و حتی شرکت های خصوصی و پذیرفته شدن به عنوان هئیت علمی دانشگاه امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان و صاحب نظر و متخصص شدن در موضوع و اخذ پروژه های تحقیقاتی با درآمد های بالا، را دارند. پژوشگرانی که در مجلات ISI دارای مقاله باشند، موفق تر بوده و یک گام از سایرین جلوتر هستند.

چرا موسسه اشراق

  • معرفی مجلات مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت، و دانشگاه های آزاد و سراسری

  • عدم معرفی و چاپ مقالات در مجلات بلک لیست دانشگاه ها و وزارت علوم

  • معرفی مجله متناسب با رشته و مقاله شما در حوزه تخصصی

  • گرفتن اکسپت مجله در کوتاهترین پروسه زمانی

  • نامه اکسپت معتبر مجله بعد از پذیرش برای پژوهشگران ارسال میشود و بعد از گرفتن اکسپت میتوانند از مجله اعلام پذیرش بگیرند.

  • ترجمه تخصصی مقاله شما در کمترین زمان توسط مجرب ترین متخصصین و کارشناسان ما انجام میپذیرد.

  • ویراستاری مقالات ترجمه شده خودتان از نظر گرامری، ساختاری

  • فرمت بندی مقاله شما طبق اصول ساختاری مجله

موسسه انتشاراتی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه انتشاراتی اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.
برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل isiisc2011@gmail.com ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

خدمات چاپ و پذیرش مقاله در موسسه انتشاراتی اشراق

با توجه به نیاز مشتریان عزیز اعم از دانشجویان و اساتید و دانشگاهیان برای چاپ و نشر مقاله، موسسه انتشاراتی اشراق با گزینش دقیق و چند مرحله‌ای تیم فنی خود، در صدد ارائه خدمات با حفظ نهایت تعهد در امانت‌داری و کیفیت است تا دغدغه‌ی مراجعین برای چاپ و نشر مقاله را برطرف سازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد پذیرش و چاپ مقاله می توانید با کارشناسان موسسه انتشاراتی اشراق در ارتباط باشید.

اشراق

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

سوالات متداول

مدت زمان لازم برای چاپ مقاله با توجه به مجلات مختلف می تواند متفاوت باشد و بستگی به خود مجلات دارد ولی کارشناسان موسسه انتشاراتی اشراق با استفاده از تجربه کاری تمام تلاش خود را می کنند تا مقاله شما در کمترین زمان ممکن چاپ شود.

ما مقاله شما را می توانیم در اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی چاپ کنیم.

شما می توانید با کارشناسان موسسه انتشاراتی اشراق تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند تا در نهایت بهترین مجله برای چاپ مقاله شما انتخاب شود.

پذیرش مقاله کاملا وابسته به کیفیت مجله می‌باشد. برخی از ژورنالها مقاله را به صورت تضمینی پذیرش می‌کنند اما برخی دیگر پذیرش تضمینی ندارند و همه چیز وابسته به نظر داوران می‌باشد.

شما می توانید با ارسال فایل مقاله خودتان از طریق ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر از طرف کارشناسان موسسه انتشاراتی اشراق هزینه نهایی را دریافت کنید.

سوالات بیشتر
در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
با سلام و احترام برای دریافت مشاوره از جانب کارشناسان موسسه می توانید با شماره موسسه تماس حاصل بفرماییید و یا شماره تماس و نامتان را به ایمیل موسسه ارسال بفرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند . باشکر
بازدیدکننده
مهناز حاتمی
5 سال پیش
سلام در زمینه چاپ مقاله ای اس آی مشاوره میخاستم ممنونم


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق