خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

اکسپت مقاله ISI کوتاهترین زمان

انتشار 19 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

پذیرش و اکسپت مقاله ISI در مجلات ISI و ژورنالهای معتبر بین المللی و مورد تایید وزارت علوم کشور در کمترین زمان ممکن و با تضمین اکسپت و چاپ مقاله شما، پژوهشگر و دانشجو ویا محقق گرامی اکسپت مقال

اکسپت مقاله ISI کوتاهترین زمان

پذیرش مقاله ISI شما در کمترین زمان

پایگاه استنادی علمی ISI که مهمترین و معتبرترین پایگاه اطلاعات علمی است که مجلات علمی را در پایگاه خود نمایه می کند. به این مجلات که در پایگاه اطلاعاتی ISI نمایه میشوند مجلات ISI معروفند و از لحاظ علمی دارای اعتبار می باشند، که مورد تایید بسیاری از مراکز علمی جهان است و چاپ مقاله در این مجلات موجب افزایش بار علمی دانشجو و استفاده از مزیت های چاپ مقاله در این مجلات بهره مند میشود.موسسه ISI- Institute for Scientific Information در سال 1960 توسط گارفیلد  Eugene Garfield (دانشمند آمریکایی دارای دکتری زبان شناسی ساختاری دانشگاه پنسیلوانیا) تاسیس شد. سپس توسط Thomson Scientific institute  در سال 1992 خریداری شد و به  ISI Thomson که امروزه به نام Thomson Scientificمعروف است، تغییر نام داد.
ارزش و اعتبار تحقیقات یک دانشجو برای مصاحبه های علمی و یا پذیرش و گرفتن اپلای از دانشگاه های خارج از کشور مرتبط است با تعداد مقالاتی که در مجلات معتبر جهانی به چاپ رسیده اند سنجیده میشوند و وزارت علوم و وزارت بهداشت نیز طبق بخشنامه امتیازات خود را تنها برای مجلات نمایه شده در در Web of Science WOS یا JCR، ISI Master List یا ISI Listed، و یا ISC به محقق تعلق می گیرد.

کدام مجلات ISI هستند؟

برای اینکه بدانیم کدام مجلات در لیست مجلات ISI هستند میتوانیم به سایت تامسون رویترز که مجلات ISI را نمایه میکند مراجعه کنیم و و در قسمت جستجو یا با نام کامل مجله و یا ISSN مجله ISI بودن و یا نبودن آن را متوجه شویم.
سایت تامسون رویترز http://ip-science.thomsonreuters.com/mjl/

مجلات JCR :مجلات JCR در بخش Coverage  سه دسته می باشند:

  •  Science Citation Index Expanded Source Publication
  • Social Science Citation Index Source Publication
  • Arts and Humanities Citation Index Source Publication

در غیر اینصورت مجلات به عنوان مجلات ISI Listed شناخته می شوند. موسسه اشراق اکسپت و چاپ مقالات علمی شما را در کمترین زمان ممکن زیر یک ماه در مجلات تضمینی ISI  به چاپ می رساند.

  • چرا موسسه اشراق

  • معرفی مجلات مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت، و دانشگاه های آزاد و سراسری

  • عدم معرفی و چاپ مقالات در مجلات بلک لیست دانشگاه ها و وزارت علوم
  • معرفی مجله متناسب با رشته و مقاله شما در حوزه تخصصی 
  • گرفتن اکسپت مجله در کوتاهترین پروسه زمانی
  • نامه اکسپت معتبر مجله بعد از پذیرش برای پژوهشگران ارسال میشود و بعد از گرفتن اکسپت میتوانند از مجله اعلام پذیرش بگیرند. 
  • ترجمه تخصصی مقاله شما در کمترین زمان توسط مجرب ترین متخصصین و کارشناسان ما انجام میپذیرد.
  • ویراستاری مقالات ترجمه شده خودتان از نظر گرامری، ساختاری
  • فرمت بندی مقاله شما طبق اصول ساختاری مجله

موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.
برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق