خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

اکسپت و چاپ مقالات علوم اجتماعی

انتشار 27 خرداد 1396
مطالعه 3 دقیقه

معرفی رشته ی علوم اجتماعی و چاپ مقالات علوم اجتماعی

اکسپت و چاپ مقالات علوم اجتماعی

 

رشته ی علوم اجتماعی به مطالعه ی روابط اجتماعی انسان و موسسات می پردازد.جامعه شناسی دارای موضوعات متنوعی مانند اختلاف نژادها و طبقات اجتماعی ،اعتقادات و باورهای یک جامعه و ...می باشد.

جامعه شناسی دانشی است که به بررسی علمی زندگی گروهی انسانها می پردازد.در واقع جامعه شناسان درصدد اند تا دلیل و چگونگی ارتباط انسانها در گروههای مختلف اجتماعی را بررسی نمایند.

جامعه شناسی یک رشته ی درسی مهیج است که به آنالیز و شرح موضوعات مهم در زندگی شخصی ما،جوامع ما و جهان می پردازد.در زندگی شخصی،جامعه شناسی به بررسی علل و عواقب موضوعاتی مانند هویت جنسی و نژادی ،کشمکش های خانواده ،رفتارهای ناسالم  و اعتقادات مذهبی می پردازد.در سطح جامعه به بررسی و شرح جرم و جنایت و قانون،فقر و ثروت ،تبعیض ها ،مدارس و مراکز آموزشی ،شرکتهای تجاری ،جامعه ی شهری و جنبش های اجتماعی می پردازد.در سطح جهانی نیز به بررسی و شرح پدیده هایی مانند رشد جمعیت ،مهاجرت ،جنگ و صلح و توسعه ی اقتصادی می پردازد.

گرایش های اصلی علوم اجتماعی عبارت است از:

  • پژوهشگري اجتماعي
  • برنامه ريزي اجتماعي
  • رفاه و تعاون اجتماعي
  • مردم‌شناسي

 

 

گرایش های رشته ی علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد

  1. جامعه شناسی
  2. جمعیت شناسی
  3. مردم شناسی
  4. توسعه ی روستایی
  5. جامعه شناسی انقلاب اسلامی
  6. برنامه ریزی رفاه اجتماعی
  7. مطالعات جوانان
  8. مطالعات فرهنگی
  9. برنامه ریزی گردشگری
  10. برنامه ریزی توسعه ی منطقه ای
  11. دانش اجتماعی مسلمین

موقعیت شغلی رشته علوم اجتماعی

متاسفانه طبق آمار ،بعد از رشته های مهندسی ،تعداد بیکاران رشته ی علوم اجتماعی،بازرگانی و حقوق در ردیف دوم  بیشترین میزان بیکاری قرار دارد.فارغ التحصیلان این رشته با توجه به داشتن مهارت برنامه ریزی ،آنالیز مسائل اجتماعی و اقتصادی و مدیریت ،می توانند در وزارتخانه ها ،شرکتهای خصوصی و دولتی ،تعاونی های مختلف به عنوان مدیر و یا برنامه ریز و یا به‌ عنوان‌ مشاور در مراكز مختلف‌ روابط‌ عمومی‌ مشغول به کار شوند.فارغ التحصیلان گرایش پژوهشگری نیز می توانند به عنوان محقق در سازمانهای تحقیقاتی یا با تاسیس شرکتهای تحقیقاتی خصوصی مشغول به کار شوند.

 

استخراج مقاله و چاپ کتاب از پایان نامه علوم اجتماعی

آخرین مرحله از پروسه ی پایان نامه نویسی استخراج مقاله و سپس ترجمه و چاپ آن در مجلات مختلف آی اس آی ،آی اس سی ،اسکوپوس ،پابمد و علمی پژوهشی داخلی و خارجی است.در استخراج مقاله از پایان نامه ،محقق علاوه بر خلاصه نویسی پایان نامه ،بایستی مقاله را  در قالب فرمت استاندارد یک مقاله پژوهشی بنویسد.

محققان موسسه ی افق با داشتن تخصص و آگاهی از فرمت مقالات علمی،در این زمینه به کمک شما می آیند تا بتوانید مقاله ای با کیفیت عالی از پایان نامه ی خود داشته باشید.

بعد از دریافت پایان نامه از طرف شما،در صورت تمایل ،پایان نامه جهت بررسی و پیشنهاد عنوانهای قابل استخراج به محقق متخصص رشته ی شما ارسال می گردد.در صورت تایید و انتخاب یکی از عناوین پیشنهادی ،کار استخراج آغاز می گردد و معمولا 3-5 روزه به اتمام می رسد.سپس مقاله ی استخراج شده جهت بررسی برای شما ارسال شده و در صورت نیاز به اصلاحات  ،مجددا برای اصلاح به محقق بازگردانده می شود.

 

ترجمه تخصصی مقالات ،متون و کتابهای رشته ی علوم اجتماعی

با توجه به اینکه اکثر مجلات علمی بین المللی بوده  و به زبان انگلیسی مقاله چاپ می کنند، نیاز به ترجمه ی مقالات فارسی اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بسیار افزایش یافته است.موسسه ی افق با دارا بودن طیف گسترده ای از مترجم های متخصص در زبانهای مختلف،می توانند تخصصی ترین مقالات علمی و متون آکادمیک شما را بر اساس استانداردهای مورد قبول در مجلات بین المللی ترجمه نماید.علاوه بر ترجمه مقاله،ترجمه ی متون و کتابهای لاتین ارائه شده از طرف دانشجویان و اساتید نیز در موسسه انجام می گیرد تا سفارش دهنده بتواند کتاب ترجمه شده را به چاپ برساند و امتیاز پژوهشی چاپ کتاب را دریافت نماید.

اکسپت و چاپ مقاله در رشته ی علوم اجتماعی

 

امروزه برای ادامه ی تحصیل در مقاطع بالا و دریافت مدرک تحصیلی و همچنین ارتقاء علمی اساتید، گرفتن اکسپت  برای مقاله ی علمی خود و چاپ آن در مجلات ISI ISC, PUbmed, ,Scopus, از اهمیت بالایی برخوردار است.

موسسه ی تحقیقاتی افق در بخش های مختلف پژوهشی از جمله ،پذیرش و چاپ مقاله در مجلات بین المللی آی اس آی ،آی اس سی ،اسکوپوس،پابمد ،مجلات داخلی و کنفرانسهای بین المللی فعالیت دارد.همچنین این موسسه ،با در نظر گرفتن آخرین لیستهای وزارت علوم  ، وزارت بهداشت ودانشگاه آزاد، مجلات نامعتبر وجعلی را از لیست مجلات خود خارج کرده و مجلات معتبر مرتبط و متناسب با هر مقاله را به سفارش دهنده پیشنهاد می کند.

 

شما می توانید مقاله ی خود را به موسسه ی ما بسپارید و منتظر پذیرش مقاله از مجله مورد تاییدتان باشید.بعد از پذیرش، کار چاپ نیز انجام شده و لینک چاپ شده ی مقاله برایتان ارسال خواهد شد.در ضمن در نظر داشته باشید که موسسه اشراق تا زمان پذیرش مقاله از شما هزینه ای دریافت نمی کند.در صورت عدم پذیرش مقاله (احتمال خیلی کم) مجلات دیگری پیشنهاد شده و مجددا برای داوری ارسال می گردد.

 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق