خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

اکسپت و چاپ مقاله در مجله علمی پژوهشی داخلی

انتشار 19 بهمن 1395
مطالعه 3 دقیقه

چگونه مقاله خود را در مجلات علمی پژوهشی داخلی چاپ کنیم؟

اکسپت و چاپ مقاله در مجله علمی پژوهشی داخلی

موسسه پژوهشی تحقیقاتی افق با توجه به استقبال تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان گرانقدر ، با رایزنی هایی که با مجلات مختلف علمی پژوهشی داخلی انجام داده آماده ارسال مقالات شما به مجلات مختلف می باشد. کل پروسه ی داوری برای مجلات علمی پژوهشی داخلی بین 4 تا 16 هفته طول خواهد کشید که قطعا تلاش خواهیم کرد در اسرع وقت این اقدام عملی شود. بمنظور شروع پروسه برای مجلات علمی پژوهشی داخلی موسسه اشراق مبلغ 500 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت جهت فرمت بندی و سابمیت دریافت میشود و مقاله برای داوری به مجله ارسال میگردد. قطعا تلاش ما بر این خواهد بود که مقاله ی ارزشمند شما با رایزنی هایی که انجام خواهد شد، در مدت زمان کوتاه به نتیجه برسد شایان توجه است که هزینه کل برای مجلات علمی پژوهشی داخلی هم بین 1100.000 تا 1800.000 تومان متغیر می باشد.

مقالات را از نظر هدف تدوین مقاله به انواع زیر تقسیم میکنند:

  • مقالات آموزشی
  • مقالات ترویجی
  • مقالات توصیفی
  • مقالات تحلیلی و ...

مقالات از نظر اینکه در چه مجلاتی چاپ شده باشند، به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • مقاله ی ISI
  • اسکوپوس
  • ISC
  • علمی- پژوهشی
  • دانشنامه ای
  • علمی- ترویجی
  • علمی- آموزشی

مقالات علمي-ترويجي :

به مقالاتی كه به ترويج يكي از رشته هاي علوم بپردازد و باعث افزایش سطح آگاهيها و دانش خواننده شود و او را با مفاهيم جديد علمي آشنا کند مقالات علمی ترویجی گفته میشوداین مقالات به دو صورت تالیف و ترجمه می باشد. این مجلات دستاوردهاي علمي، فني و حرفه اي آموزنده و جالب را به زباني ساده براي افراد داراي تحصيلات دانشگاهي، دانش آموزان سالهاي بالاي دبيرستانها، صنعتگران، مخترعين، مبتكرين و غیره ارائه ميدهند.

مجلات علمی- پژوهشی :

مقاله های علمی- پژوهشی ( پژوهشنامه) به مقالاتی گفته می شود که بر پایه پژوهش های توصیفی یا آزمایشی تدوین می شوند. از آنجا که گزارش پژوهش های علمی اغلب در مجله های تخصصی مرتبط به ان پژوهش چاپ می گردد و این مجله ها رعایت اصل اختصار و خلاصه نویسی در تدوین این گونه مقالات بسیار مهم و ضروری است. با این حال نتایج یک پژوهش علمی در مقاله باید به گونه ای گرداوری شود که در آن هیچ یک از جنبه های مهم پژوهش از قلم نیافتند.

هدف از نوشتن مقاله علمی پژوهشی ،جستجوی حقایق و انتشار آن می باشد .به بیان دیگر به پژوهش هایی که نتایج آنها به کاربردها، روشها و مفاهیم و مشاهدات جدید در زمینه علمی با هدف پیشبرد مرزهای علمی و فن آوری منجر گردد، علمی پژوهشی گفته می شود.ایجاد یک استدلال هدف اصلی این مقالات است.مرور ادبیات از جمله بخشهای مقالات علمی پزوهشی است که به عنوان اساس و بینان کار ارائه می شود و بینش جدیدی را که پزوهشگر به دنبال ان است حمایت میکند.اساتید دانشگاه ها ،دانشجویان ،پژوهشگران مراکز علمی ،تولیدی و تحقیقاتی از جمله مخاطبان اصلی این مجلات هستند.

علمی پزوهشی داخلی

مجلات علمی- تخصصی :

مجلات علمی تخصصی وابسته به برخی سازمانها هستند و موضوعات تخصصی در یک زمینه را مطرح می کنند و نویسندگان مختلف می توانند مطالب خود را برای این مجلات ارسال کنند. نکته قابل توجه در مورد این نوع مجلات این است که این مجلات معمولا هیچ گونه امتیاز و مجوز علمی را از ارگانهای زیربط مثل وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی یا حوزه علمیه دریافت نکرده اند و صرفا به منظور اطلاع رسانی و بالا بردن آگاهی های قشر خاصی از افراد جامعه در زمینه های تخصصی به چاپ مطالب می پردازند. رغبت پژوهشگران برای چاپ مقالاتشان در نشریات علمی پژوهشی بیشتر از نشریات علمی ترویجی است. چون امتیاز تشویقی نگارش مقاله و ارتقاء سالیانه اساتید هیات علمی نشریات علمی پژوهشی بیشتر از مجلات علمی ترویجی است.

راه های ارتباطی موسسه اشراق

تصویر

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار دانشگاهی و بورسیه ما را در صفحات اجتماعی دنبال نمایید:

تصویر

کانال تلگرام : https://t.me/eshragh1

صفحه اینستا گرام : https://instagram.com/eshragh_company?igshid=1wptltk7ov8kr

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
3 سال پیش
در پاسخ به:
هزينه اكسپت و چاپ مقاله در مجله علمي پژوهشي در رشته روانشناسي چقدر است.
با سلام واحترام هزینه و مدت زمان پذیرش مجلات مختلف متفاوت است . می توانیم مجلات مرتبط با مقاله شما را با تمامی شرایط زمانی و مالی خدمتتان معرفی کنیم . جهت معرفی مجلات مرتبط با مقاله ، لطفا عنوان و چکیده مقاله ، تخصص ، مقطع ، دانشگاه ، هدف از چاپ را ارسال فرمایید.تا مجلات مرتبط با تخصص شما خدمتتان معرفی شوند . در صورت نیاز به دریافت مشاوره با شماره 09911851170 تماس حاصل فرمایید .
بازدیدکننده
sama
4 سال پیش
هزينه اكسپت و چاپ مقاله در مجله علمي پژوهشي در رشته روانشناسي چقدر است.
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
هزینه اکسپت و چاپ مقاله در مجله علمی پژوهشی در رشته روانشناسی چقدر است
سلفام هزینه مجلات متفاوت می باشد و بسته به نوع مجله و تخصص متفاوت دارند . برای دریافت لیست مجلات با تمامی شرایط مالی و زمانی ، درخواستتان را به ادرس ایمیل زیر ارسال بفرمایید . isi.eshragh@gmail.com
بازدیدکننده
خجسته
5 سال پیش
هزینه اکسپت و چاپ مقاله در مجله علمی پژوهشی در رشته روانشناسی چقدر است


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق