خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

اکسپت و چاپ مقاله رشته حسابداری

انتشار 13 اسفند 1396
مطالعه 1 دقیقه

اکسپت و چاپ تضمینی مقالات رشته حسابداری و گرایش های آن در مجلات معتبر ISI , ISC ,SCOPUS , مجلات مورد تایید وزارت علوم ، علمی پژوهشی داخلی وکنفرانس ها و همایش ها و کنگره ها در کمترین زمان در م

اکسپت و چاپ مقاله رشته حسابداری

حسابداری چیست ؟

به بیانی ساده حسابداری یک زبانی است که راجع به موقعیت مالی یک سازمان اطلاعاتی را جمع آوری می‌کند. اگر یادگیری حسابداری را آغاز کنید شروع به آموختن این زبان تخصصی کرده‌اید. با یادگیری زبان حسابداری توان عملیات مالی هر نوع سازمانی را بدست می آورید و با آن ارتباط برقرار می کنید؛ زیرا اطلاعات مورد نیاز اغلب سازمان‌ها بسیار شبیه به هم هستند و می‌توان آنها را در سه دسته‌ی اصلی طبقه‌بندی کرد

  • اطلاعات عملیاتی 
  • اطلاعات حسابداری مالی
  • اطلاعات حسابداری مدیریتی

اکسپت و چاپ تضمینی مقاله در رشته حسابداری و گرایش های مختلف آن در مجلات معتبر بین المللی ISI,ISC,SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی وخارجی در کمترین زمان ممکن در موسسه اشراق انجام میگیرد.

 به منظور انتشار و چاپ مقالات دانشجویان، محققین و اعضاء هیأت علمی در سطح ملی و بین المللی در حوزه حسابداری و اشتراک گذاری نتایج و دستاوردهای تحقیقات و پژوهشهای محققین و نیز معرفی پیشرفتهای عمده در زمینه حسابداری و موضوعات وابسته به آن در جهان، مجلات معتبر زیادی در جهان وجود دارد که موسسه اشراق شما را در این زمینه همراهی و مشاوره ارائه میدهد.

  • چرا موسسه اشراق

  • معرفی مجلات مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت، و دانشگاه های آزاد و سراسری

  • عدم معرفی و چاپ مقالات در مجلات بلک لیست دانشگاه ها و وزارت علوم
  • معرفی مجله متناسب با رشته و مقاله شما در حوزه تخصصی 
  • گرفتن اکسپت مجله در کوتاهترین پروسه زمانی
  • نامه اکسپت معتبر مجله بعد از پذیرش برای پژوهشگران ارسال میشود و بعد از گرفتن اکسپت میتوانند از مجله اعلام پذیرش بگیرند. 
  • ترجمه تخصصی مقاله شما در کمترین زمان توسط مجرب ترین متخصصین و کارشناسان ما اناجم میپذیرد.
  • ویراستاری مقالات ترجمه شده خودتان از نظر گرامری، ساختاری
  • فرمت بندی مقاله شما طبق اصول ساختاری مجله

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.

موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.

برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
کارشناس موسسه اشراق
1 سال پیش
در پاسخ به:
سلام من برای مصاحبه دکترا نیاز به چند مقاله دارم. هزینه نگارش و اکسپتش جدا به چه صورته؟
با سلام و عرض ادب ضمن تشکر از دیدگاه شما لطفا جهت اخذ مشاوره با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید: 09149724933 04133373424
بازدیدکننده
بازدیدکننده
1 سال پیش
سلام من برای مصاحبه دکترا نیاز به چند مقاله دارم. هزینه نگارش و اکسپتش جدا به چه صورته؟


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق