خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

اکسپت سریع مقالات ISI

انتشار 15 اسفند 1396
مطالعه 1 دقیقه

یکی از علاقه مندی های دانشجویان عزیز برای گرفتن اکسپت و چاپ مقاله در مجلات معتبر، گرفتن دو نمره پایان نامه میباشد که باید این کار در پروسه زمانی کوتاهی انجام شود در غیر اینصورت نمره مقاله به

اکسپت سریع مقالات ISI

اکسپت سریع از مجلات برای مقالات شما

موسسه اشراق اکسپت سریع مقالات شما برای چاپ در مجلات معتبر ISI را تضمین میکند. علاقمندی دانشجویان عزیز برای چاپ مقالات علمی کسب 2 نمره پایان نامه   میباشد که یک بازه زمانی کوتاه مدت برای چاپ دارند تا بتوانند نمره پایان نامه را کسب کنند در غیر اینصورت دلیلی برای چاپ پیدا نمیکنند و چون چاپ مقاله در مجلات وقتی به صورت انفرادی اقدام میشود پروسه طولانی تری دارند موسسه اشراق با رایزنی های که با مجلات دارند اکسپت سریع مقاله شما را میگیرند و مقاله تان را در کوتاه ترین زمان ممکن به چاپ میرسانند.
اکسپت سریع و چاپ فوری مقاله به منزله چاپ مقاله در یک یا دو روز نمیباشد و هر مجله شرایط و بازه زمانی خاصی دارد ولی موسسه اشراق این قول را به شما میدهند در کمتر از یک ماه اکسپت سریع مقاله تان را بگیرند. 
اکسپت مقاله کاری تخصصی است. از مرحله انتخاب مجله تا ترجمه تخصصی و ویراستاری و فرمتبندی  به طوری که پذیرش مقاله راحت‌تر و زودتر انجام گیرد. موسسه اشراق با داشتن پرسنلی متخصص شما را در چاپ سریعتر مقاله تان در بهترین مجلات و معتبر دنیا اکسپت و چاپ میکند. 
اکسپت سریع مقالات شما در تمامی رشته ها حقوق، حسابداری، روانشناسی، مدیریت، علوم پزشکی، زیست شناسی، شیمی، صنایع، ریاضی، فیزیک ... و تمامی رشته ها پذیرش میگیریم.

  • چرا موسسه اشراق

  • معرفی مجلات مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت، و دانشگاه های آزاد و سراسری

  • عدم معرفی و چاپ مقالات در مجلات بلک لیست دانشگاه ها و وزارت علوم
  • معرفی مجله متناسب با رشته و مقاله شما در حوزه تخصصی 
  • گرفتن اکسپت مجله در کوتاهترین پروسه زمانی
  • نامه اکسپت معتبر مجله بعد از پذیرش برای پژوهشگران ارسال میشود و بعد از گرفتن اکسپت میتوانند از مجله اعلام پذیرش بگیرند. 
  • ترجمه تخصصی مقاله شما در کمترین زمان توسط مجرب ترین متخصصین و کارشناسان ما انجام میپذیرد.
  • ویراستاری مقالات ترجمه شده خودتان از نظر گرامری، ساختاری
  • فرمت بندی مقاله شما طبق اصول ساختاری مجله

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.
برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق