خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

الزیویر (Elsevier) چیست؟

انتشار 17 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

واژه‌هایی مانند «ساینس دایرکت»، «الزیویر»، «اسکوپوس» برای بسیاری از دانشجویان نامی آشنا میباشد چرا که در اغلب جستجوهای علمی نام و لوگوی ساینس دایرکت ذکر شده است.

الزیویر (Elsevier) چیست؟

الزیویر (Elsevier) چیست؟

واژه‌هایی مانند «ساینس دایرکت»، «الزیویر»، «اسکوپوس»برای بسیاری از دانشجویان نامی آشنا میباشد چرا که در اغلب جستجوهای علمی نام و لوگوی ساینس دایرکت ذکر شده است.«الزوير» نام يكي از اولين ها و بزرگ ترين هاي دنياي نشر است كه به چاپ مجلات علمي و شرح وقايع علمي مي پردازد و در اين راه نامداراني همچون اسكاليجر، گاليله، اراسموس و دكارت با اين موسسه همكاري داشته اند. محل اصلي موسسه در آمستردام، مركز هلند است، اما فعاليت موسسه به كشور مبدا محدود نيست، بلكه در كشورهاي آمريكا و انگلستان هم فعاليت دارد. بنيانگذار موسسه، «لوييس الزوير» از ديرباز در كشور هلند به امر فروش و چاپ كتاب اشتغال داشته اند. با اين همه سازمان امروزي الزوير در سال 1880 ميلادي تاسيس شد و توليدات اوليه آن را ژورنال لاسنت، سل و كتاب هايي شامل آناتومي گري و ساينس دايركت كه مجموع ژورنال هاي الكترونيكي بود، تشكيل مي داد و در حال حاضر الزوير داده هاي اينترنتي خود را با نام اسكوپوس ارايه كرده است. 
 اين موسسه، به عنوان يك ناشر چند رسانه اي پيشرو، پيشتاز ارايه اطلاعات علمي و بهداشتي در دنياست كه بيش از 200 هزار محصول و خدمت، شامل مجله، كتاب، محصولات و خدمات الكترونيكي و پايگاه هاي اطلاعاتي، ارايه مي دهد و به بيش از 30 ميليون دانشمند، دانشجو و متخصص عرصه بهداشت و اطلاعات در سرتاسر دنيا خدمت رساني مي كند. مركز ثقل فعاليت موسسه الزوير انتشار كتاب و مجله علمي است و جالب توجه اينكه قدمت تقويت فرآيند پذيرش مقالات در انتشارات اين موسسه از 130 سال گذشته است. 
دفتر مركزي كمپاني الزوير در آمستردام هلند بيش از هفت هزار نفر از 24 كشور جهان را در استخدام دارد و به واسطه تحويل موثق و معتبر مطالب تكنولوژيك نوظهور، محرك نوآوري افراد در دستيابي به نيازهاي آنهاست. 

زیر مجموعه مقالات الزوير (Elsevier)

الزیویر در زمينه هاي مختلفي همچون كشاورزي و علوم زيستي، هنرها و علوم انساني، بيوشيمي، ژنتيك و زيست شناسي مولكولي، تجارت، مديريت و حسابداري، مهندس شيمي، شيمي، علوم تصميم گيري، زمين و علوم سياره اي، اقتصاد، اقتصادسنجي و مالي، انرژي، مهندسي، محيط زيست، ايمني شناسي و ميكروبيولوژي، علوم مواد، رياضيات، پزشكي و دندانپزشكي، علوم اعصاب، پرستاري، فارماكولوژي، سم شناسي و علوم دارويي، فيزيك و ستاره شناسي، روان شناسي، علوم اجتماعي، دامپزشكي و علوم دامي می باشد.

چاپ مقاله در الزیویر (Elsevier)

ميزان پرداخت هاي صورت گرفته براي چاپ مقاله در مجلات علمي بين المللي، اشتراك مجلات مذكور و استفاده از پايگاه هاي علمي مختلف مي تواند به عنوان يكي از شاخص هاي تعيين كننده جايگاه و نقش يك پايگاه علمي نسبت به ديگر پايگاه هاي علمي هست. بر طبق گزارشات پژوهشکده علوم و فناوری ایران، نزدیک به 60 درصد پرداخت هاي موردي دانشگاه ها و مراكز تحقيقاتي مربوط به انتشارات الزوير برمیگردد. بنابراین می توان گفت الزوير به تنهايي بيش از تمامي پايگاه هاي اطلاعاتي مشابه با دانشمندان و پژوهشگران ايراني دادوستد علمي دارد.

  • چرا موسسه اشراق

  • معرفی مجلات مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت، و دانشگاه های آزاد و سراسری

  • عدم معرفی و چاپ مقالات در مجلات بلک لیست دانشگاه ها و وزارت علوم
  • معرفی مجله متناسب با رشته و مقاله شما در حوزه تخصصی 
  • گرفتن اکسپت مجله در کوتاهترین پروسه زمانی
  • نامه اکسپت معتبر مجله بعد از پذیرش برای پژوهشگران ارسال میشود و بعد از گرفتن اکسپت میتوانند از مجله اعلام پذیرش بگیرند. 
  • ترجمه تخصصی مقاله شما در کمترین زمان توسط مجرب ترین متخصصین و کارشناسان ما انجام میپذیرد.
  • ویراستاری مقالات ترجمه شده خودتان از نظر گرامری، ساختاری
  • فرمت بندی مقاله شما طبق اصول ساختاری مجله

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.
برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق