خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله

انتشار 5 فروردین 1397
مطالعه 3 دقیقه

انتخاب مجله مناسب و معتبر در این زمانه که کلاهبرداران مجلات خود را به عنوان مجلات معتبر معرفی می کنند و ادعا می کنند که خدمات ویراستاری و نوشتاری مقاله را ارائه میدهند ولی در حقیقت، هر آنچه ب

انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله

نکات مهم انتخاب مجله مناسب علمی

  1. نسخه بایگانی لیست Beall: آیا مجله انتخابی شما در نسخه بایگانی لیست Beall نمایه می شود؟ در حال حاضر لیست Beall استاتیک است و در طول زمان مجلات جدید به آن اضافه می شود. لیست Beall یکی از بهترین پایگاهایی علمی است که مجلات غیر معتبر و جعلی را شناسایی و نام انها را منتشر می کند.

  2. نشان شده در پایگاه های داده معتبر بین المللی: آیا مجله مورد نظرشما، در پایگاههای اطلاعاتی معتبری همچون PubMed یا Web of Science نمایه می شوند؟ این یک راه برای شناسایی مجلات معتبر و قابل اعتماد است.قابل ذکر است که ثبت مجلات در بسیاری از پایگاه داده ها، به طور متوسط 3 سال طول می انجامد. شما می توانید برای ارسال مقاله اگر شما علاقمند ارسال مقاله به مجله جدید روند آنها برای نمایه سازی و تاریخ نمایه سازی مجله را بررسی نمایید. همچنین چگونگی معرفی مجلات به عنوان شاخص معتبر را ارزیابی کنید.

  3. فهرست مجلات دسترسی آزاد: بررسی کنید آیا مجله مورد نظر در فهرست مجلات دسترسی آزاد (open access) است؟ آیا مجله در فهرستی از نشریات معتبر که معیارهای خاصی را در بر دارند، وجود دارد؟

  4. ایمیل تبلیغاتی: آیا شما ایمیل تبلیغاتی (اغلب با طراحی ضعیف)، برای دریافت مقاله شما از سوی یک مجله یا کنفرانس غیرمرتبط یا مرتبط در زمینه تحصیل دریافت کردید؟ ناشران کلاهبردار حجم بزرگی از ایمیل های تبلیغاتی را به دانشگاهیان ارسال شده است و کنفرانس ها و فراخوانی مقالات را تبلیغ می کنند.

  5. هزینه چاپ مقالات: مجلات معتبر دسترسی آزاد (open access) هزینه ای را برای چاپ مقاله دریافت می کنند و شما این هزینه را پس از پذیرش مقاله می پردازید. اغلب در مجلات بی اعتبار یافتن اطلاعات هزینه چاپ مقالات دشوار می باشد. یک مجله خوب باید تمام هزینه های خود را به صورت واضح و قابل مشاهده در وب سایت خود نشان دهد.

  6. اطلاعات تماس: ناشران مجلات معتبر، نشریه را قبلا به صورت قانونی ثبت کردند و از ظاهر قابل اعتماد و مناسب خود برای تبلیغات استفاده می کنند. به طور مثال: لزوماً عنوان مجله ای که با "مجله کانادایی" شروع می شود، قابل اعتماد نیست. شما باید ناشر و سایت مجله را بشناسید. اگر هنوز مطمئن نیستید بهتر است مستقیماً با ناشر تماس بگیرید. اطلاعات تماس، اعضای کلیدی و کارمندان باید واضح و کامل در وبسایت مجله قید شود.

  7. بررسی سایت ناشر و مجله:

  • آیا تعداد زیادی از نشریات و مجلات در یک زمان راه اندازی شده و در تعدادی از مجلات به هیچ وجه مقاله ای منتشر نشده است؟ ویک روند مشخص را ندارد

  • آیا مجلاتی با عناوین بیش از حد گسترده جامع ثبت شده است؟ (به عنوان مثال، مجله بین المللی کسب و کار، علوم انسانی و فن آوری)

  • آیا در مقالات چاپ شده در مجله، اشتباهات املایی و یا اشتباهات دستوری و ویراستاری وجود دارد؟

  • آیا در مورد قالب بندی اسامی نویسندگان یا عناوین، هماهنگی وجود ندارد؟

  • آیا بین عنوان مجله و محل نشر مجله منطبق نیست؟ (مثلا "مجله آمریکایی ...") ، آیا عنوان نشریه نشان می دهد که بین المللی است، اما هیئت تحریریه تنها در یک کشور قرار دارد؟

  • به کشور نشر مجله و مقالات چاپ شده دقت نمایید، آیا اکثر مقالات یک مجله آمریکایی مربوط به یک کشور خاص مثل ایران می باشد؟

  • آیا برای چاپ مقاله، یک زمان مشکوک و کوتاه وعده داده شده است؟ بررسی مقاله در یک مجله معتبر به طور معمول چند ماه طول می کشد. باید به ناشرانی که زمان کمتر از یک ماه را برای ارسال تا انتشار نهایی اعلام می کنند شک کرد.

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.
برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل isiisc2011@gmail.com ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

خدمات پذیرش و چاپ مقاله در موسسه انتشاراتی اشراق

با توجه به نیاز مشتریان عزیز اعم از دانشجویان و اساتید و دانشگاهیان برای چاپ و نشر مقاله، موسسه انتشاراتی اشراق با گزینش دقیق و چند مرحله‌ای تیم فنی خود، در صدد ارائه خدمات با حفظ نهایت تعهد در امانت‌داری و کیفیت است تا دغدغه‌ی مراجعین برای چاپ و نشر مقاله را برطرف سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد پذیرش و چاپ مقاله در موسسه انتشاراتی اشراق، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لوگو

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

سوالات متداول

شما می توانید با ارسال فایل مقاله خودتان از طریق ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر از طرف کارشناسان موسسه انتشاراتی اشراق هزینه نهایی را دریافت کنید.

پذیرش مقاله کاملا وابسته به کیفیت مجله می‌باشد. برخی از ژورنالها مقاله را به صورت تضمینی پذیرش می‌کنند اما برخی دیگر پذیرش تضمینی ندارند و همه چیز وابسته به نظر داوران می‌باشد.

زمان پذیرش و چاپ یک مقاله در ژورنال معتبر کاملا بستگی به زمان داوری دارد. پروسه داوری هرچقدر طولانی تر باشد واضح است که مقاله مدت زمان بیشتری در انتظار خواهد بود. اما اگر نتیجه داوری سریعتر مشخص شود مقاله در سریعترین زمان ممکن پذیرفته خواهد شد پس نتیجه کاملا وابسته به زمان داوری می‌باشد.

شما می توانید با کارشناسان موسسه انتشاراتی اشراق تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند تا در نهایت بهترین مجله برای چاپ مقاله شما انتخاب شود.

ما مقاله شما را می توانیم در اکثر مجلات معتبر داخلی و خارجی چاپ کنیم.

سوالات بیشتر
در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق