خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

ارسال مقاله برای چاپ در مجلات معتبر بین الملل

انتشار 30 بهمن 1396
مطالعه 2 دقیقه

در حال حاضر اکثر مجلات  معتبر بوسیله سیستم آنلاین مقاله های مطبوع را دریافت می كنند. موسسه آی اس آی تحت برند ScholarOneخدمات دریافت مقاله از محققین و تحویل آن به دفتر مجله را انجام می دهد.

ارسال مقاله برای چاپ در مجلات معتبر بین الملل

مراحل چاپ مقاله در مجلات بین الملل

1- سایت مجله

2- ایمیل به سردبیر

3- سیستم آنلاین

در حال حاضر اکثر مجلات  معتبر بوسیله سیستم آنلاین مقاله های مطبوع را دریافت می كنند. موسسه آی اس آی تحت برند ScholarOneخدمات دریافت مقاله از محققین و تحویل آن به دفتر مجله را انجام می دهد. به ازای تحویل هر 100 مقاله در سال، 3000 دلار دریافت می كند. ورود به این سایت و ثبت نام در آن، مانند ایجاد یك ایمیل گوگل است. یك نام كاربری و رمز عبور توسط کاربر تعریف می شود. این آدرس سایت است :

http://mc.manuscriptcentral.com

در موسسه الزیویر سیستم منحصری دیگری به کار برده می شود:

http://ees.elsevier.com

نیازی به جست و جوی این سایت ها نیست. هر کدام از ژورنال ها در سایتشان مراحل ارسال مقاله را توضیخ داده اند. برای ارسال مقاله با سیستم آنلاین، پس از ورود به سایت گزینه Submit a New Manuscript  را انتخاب كنید. با اجرای 6 گام مرا حل ارسال به پایان خواهد رسید.

1- عنوان مقاله وسپس چكیده را وارد نمایید. مجلات منتشر شده توسط امرالد چكیده را بصورت ساختار یافته و جدا جدا از کاربر می خواهند.

2- نام مولفین را به ترتیب اسامی ثبت كنید. در این مرحله اگر شما Corresponding Author نباشید، همه اطلاعات به حساب كاربری فرد معرفی شده بعنوان مولف مسئول منتقل خواهد شد و ادامه مراحل برای شما میسر نخواهد بود. پس از ثبت اطلاعات سایر مولفین سیستم بطور اتوماتیک برای هر کدام از آنها حساب كاربری  جداگانه ایجاد می كند و از طریق ایمیل ثبت شده ایشان را مطلع می سازد.

3- در این مرحله چندین گزینه را باید علامت زده شود و تایید شود که مقاله قبلا برای سایر ژورنال ها ارسال نشده است.

4- سپس باید توضیحات اضافی ضروری در قالب Cover Letter مطرح شود.

5- در این مرحله فایل ها Upload می شود.لازم است که شكل ها و نمودار ها جدا بوده و در متن مشخص شده باشد. نباید از نویسندگان اطلاعاتی در فایل اصلی كه به منظور داوری فرستاده می شود بیان شده باشد. چون داوری بدون نام انجام می شود. نام مولفین و ارتباط سازمانی آنها (Affiliation ) در فایل جداگانه ای بعنوان Title Page می آید.

6- در مرحله آخر،دو گزینه وجود دارد. یكیpdf و دیگری html  است .با انتخاب هر کدام از آنها یك فایل پی دی اف یا اچ تی ام ال از موارد بارگذاری شده ، نشان داده می شود. پس از تایید pdf  مقاله گزینه  Submit  فعال می شود. تا این مرحله فقط اطلاعات در سیستم ذخیره می شوند و به دفتر ژورنال ارسال نمی شوند. پس از انتخاب گزینه Submit  مقاله به دفتر مجله ارسال می شود و امکان اعمال تغییر دیگری میسر نخواهد بود. پس از این مرحله با مراجعه به سایت مجله می توانید وضعیت مقاله را پیگیری کنید. مقاله به طور معمول در یکی مراحل زیر قرار خواهد داشت:

1- Awaiting Editorial Office Check

2- With Editor

3- Under Review

4- Accept ، Reject ، Major Revision and Minor Revision.

در برخی از نشریات با تخصیص یك ایمیل نویسنده را ملزم به ارسال مقاله آن ایمیل می کند. باید متن نامه ایمیل بسیار محترمانه باشد. دفتر مجله در پاسخ به ایمیل شما ،كد مقاله شما را نیز می فرستد.  

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.

موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.

برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق