خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

استخراج مقاله از پایان نامه

انتشار 6 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از اصلی ترین مراحل یک پژوهش برای دانشجو استخراج مقاله از پایان نامه می باشد و البته سخت و دشوار که دارای اصول خاصی می باشد و باید تمام قواعد لازم برای مقالات علمی در آن رعایت شود.

استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج یک مقاله علمی خوب و مناسب برای چاپ در مجلات معتبر بین المللی همچون ISC، ISI و یا SCOPUS و PUBMED باعث مطلع کردن جامعه پژوهشی از یافته های یک پژوهش در سطح ملی و بین المللی می شود. علاوه براین چاپ مقاله برگرفته از پایان نامه امکان استفاده دیگران از نتایج پژوهشی و افزودن به اطلاعات علمی جامعه هرچند به میزان اندک را میسر می کند.

استخراج مقاله از پایان نامه 

زمانی که کار نگارش پایان نامه خود را به پایان رساندید برای اینکه بتوانید دفاع نمایید و از امتیاز چاپ مقاله بهره مند شوید باید حداقل یک مقاله از پایان نامه خود استخراج و در مجلات معتبری به چاپ برسانید. البته کار استخراج مقاله از پایان نامه یک کار بسیار حرفه ای می باشد. شما می توانید کار استخراج مقاله خود را به کارشناسان مجرب و خبره موسسه اشراق بسپارید تا یک مقاله علمی خوب با رعایت تمام نکات و اصول مقاله نویسی به شما تحویل دهند.

اکسپت و چاپ مقالات علمی در مجلات معتبر

یکی از مهم ‌ترین مراحل در مقاله نویسی، اخذ پذیرش از مجلات معتبر در حوزه رشته و مقاله نگارش شده می‌باشد. یافتن مجلات معتبر و تخصصی بسیار زمان‌بر است و نویسنده باید آشنایی کافی به انوع مجلات در رتبه علمی ISI، علمی پژوهشی ، ISC و ضریب تاثیر (Impact Factor) مجلات و همچنین دسترسی به مجلات معتبر اعم از مجلات ایندکس شده در تامسون روترز ‌داشته باشد.
گام بعدی، ارسال مقاله و مکاتبه از طریق ایمیل با مجلات معتبر مربوطه و پیگیری انجام مراحل داوری و رفع ایرادات وارده به مقاله و نهایتا اخذ گواهی پذیرش (acceptance) از مجلات و در مرحله آخر پیگیری چاپ مقاله است.

خدمات موسسه اشراق در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه

  • دریافت فایل پایان نامه شما از طریق ایمیل موسسه   isiisc2011@gmail.com  
  • ارسال به کارشناس مربوطه برای بررسی اینکه چه تعداد مقاله از پایان نامه شما می توان استخراج کرد.
  • استخراج مقاله از پایان نامه شما بر اساس حجم آن (بسته به میزان دیتاهای پایان نامه شما حداقل یک مقاله و حداکثر سه مقاله می توان استخراج نمود.)
  • ارسال مقاله برای ترجمه (چون مقاله به زبان فارسی استخراج می شود.)
  • معرفی مجلات مناسب در اسکوپ مقاله شما برای چاپ مقاله
  • بررسی مجله از طرف شما و تائید آن از سوی استاد راهنما و دانشگاه محل تحصیل
  • انجام کلیه مراحل سابمیت مجله برای اکسپت و چاپ مقاله در مجله
  • اکسپت مقاله و در نهایت چاپ مقاله شما 

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق، مسیر چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم را برای پژوهشگران و محققین  هموار می سازد و با ارائه خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب مجله مناسب، آنها را یاری می رساند.
برای ثبت سفارش میتوانید با شماره های 09149724933 و یا 04133373424 با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق