خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

چاپ کتاب در تیتراژ دلخواه با قیمت مناسب

انتشار 30 فروردین 1397
مطالعه 3 دقیقه

برای تبدیل پایان نامه به کتاب و کسب امتیار چاپ کتاب و افزایش رزومه تخصیلی نیازی به چاپ کتاب در تیتراژ بالا نمی باشد و با تیتراژ پایین نیز می توانید پایان نامه خود را به کتاب تبدیل نمایید و در

چاپ کتاب در تیتراژ دلخواه با قیمت مناسب

چاپ کتاب در موسسه اشراق متناسب با هزینه و بودجه شما تعیین می شود. هزینه چاپ کتاب به گزینه های زیادی بستگی دارد که شما را با آن آشنا می کنیم.

  • صفحه آرایی و ویراستاری
  • طراحی روی جلد
  • دریافت شابک و فیپا و مجوز ها
  • صحافی
  • چاپ کتاب

صفحه آرایی: به طرح‌بندی (Layout) و زیبا سازی یک کتاب یا صفحه ،صفحه آرایی گفته می شود.صفحه آرایی از مهمترین مراحل در چاپ یک کتاب می باشد و باید به نحوی انجام گیرد که خواننده را مشتاق به خواندن کتاب بکند.این عمل  با نرم افزارهای مختلفی انجام می گیرد که وورد آسانترین و ساده ترین روش صفحه آرایی است.در صفحه آرایی موارد زیر بایستی رعایت گردد:

  • انتخاب قطع مناسب برای کتاب
  • انتخاب فونت مناسب برای کلمات (رایج ترین فونت ها در کتابها ،بی نازنین، لوتوس، میترا می باشد.)
  • انتخاب اندازه ی مناسب برای نوشته ها
  • مناسب بودن فاصله ی خطوط

طراحی روی جلد: جلد کتاب در واقع به منزله ی لباس کتاب است و به عنوان محافظ کتاب نیز عمل می کند. این لباس باید متناسب با محتوای کتاب باشد.حتی جلدکتابهایی که ترجمه هستند نیز بایستی متناسب با فرهنگ کشور ما طراحی گردد.جلد کتاب بایستی دربرگیرنده ی اطلاعاتی از محتوای درونی کتاب باشد و از جذابیت خاصی برخوردار باشد تا نظر خریدار را به خود جلب کند.پس در حالت کلی طراحی روی جلد کتاب نیز از مهمترین عواملی است که باعث فروش بیشتر کتاب می گردد.

دریافت شابک و فیپا و مجوزها: پس از آماده شدن فایل نهایی کتاب توسط نویسنده  و صفحه آرایی توسط انتشارات ، فایل برای گرفتن شابک راهی خانه کتاب می شود .پس از اختصاص شابک، کتاب به کتابخانه ملی برای گرفتن فیپا فرستاده میشود و پس از دریافت فیپا ،کتاب به وزارت ارشاد برای دریافت مجوز چاپ فرستاده میشود تا مجوز چاپ برای کتاب صادر شود.

صحافی: صحافی یا جلد کردن کتاب ،به عمل تاکردن ،ترتیب (قراردادن فرم های تاشده در کنار هم )،ته دوزی ،جلدگذاری و در نهایت برش کتاب گفته می شود.

صحافی به فن تنظیم و به‌هم‌بستن صفحات کتاب یا پایان نامه و قرار دادن آنها بین دو پوشش (جلد) که به‌منظور یکجا نگاه داشتن صفحات و جلوگیری از فرسوده یا پاره شدن و تسهیل استفاده از آنها انجام میگردد گفته می شود.

در صحافی یک کتاب ،ابتدا فرم های تا شده ی متن کتاب به وسیله ی دستگاه تاکن بر اساس قطعی که برای کتاب انتخاب شده، تا می شود و بعد از آن به وسیله ی ماشین صحافی مرتب شده ودر کنار هم قرار میگیرند.(ترتیب ).درنهایت این فرم ها را بسته به نوع صحافی،ماشین صحافی از طریق چسب ،دوخت ،جلدسازی ،مفتول زن  به جلد متصل می کند.در مرحله ی آخر نیزبر اساس قطع استاندار برش می خورد.

چگونگی پرداخت هزینه

چگونگی پرداخت هزینه چاپ کتاب نویسنده موقع ارسال فایل نهایی کتاب به موسسه اشراق، طبق روال کار موسسه یک قراردادی دریافت می کند که بر طبق آن،70 درصد کل مبلغ دریافت می شود و انتشارات شروع به انجام صفحه آرایی و کارهای اداری چاپ (دریافت شابک فیپا ،مجوزهای چاپ ) می کند. بعد از اتمام دریافت مجوزهای لازم، نویسنده مابقی هزینه را پرداخت می نماید و کار چاپ کتاب را به پایان می رسانیم.

زمان چاپ

تیراژ 20 تایی

تیراژ 10 تایی

تعداد صفحات

 

22روزه کاری

750 هزار تومان

650 هزار تومان

100 تا 250 صفحه

چاپ پایان نامه به صورت کتاب در انتشارات داخلی

22روزه کاری 

850 هزار تومان

750 هزار تومان

250 تا 400 صفحه

22روزه کاری 

920 هزار تومان

840 هزار تومان

400 تا 500 صفحه

22روزه کاری 

 980 هزار تومان

930 هزار تومان

500 تا 700 صفحه

60 روز

بسته به انتخاب کشور مورد نظربسته به انتخاب کشور مورد نظر

-

چاپ پایان نامه به صورت کتاب در انتشارات خارجی

45 تا 55 روز

بستگی درد به نوع رشته، میزان صفحات درخواستی و حجم ترجمه

بستگی  به نوع رشته، میزان صفحات درخواستی و حجم ترجمه

-

پیشنهاد کتاب جدید النشر خارجی + ترجمه + چاپ در انتشارات داخلی

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق، مسیر چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم را برای پژوهشگران و محققین  هموار می سازد و با ارائه خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب مجله مناسب، آنها را یاری می رساند.
برای ثبت سفارش میتوانید با شماره های 09149724933 و یا 04133373424 با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق