خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

چاپ مقالات ISC

انتشار 26 اسفند 1396
مطالعه 3 دقیقه

چاپ مقالات علمی در مجلات ISC (آی‌اس‌سی یا Islamic World Science Citation Center) که ارتقاء سطح علم و دانش و انتشار آن‌یکی از مهم‌ترین ارزش‌های یک جامعه اسلامی هست، کشور ایران نیز به‌عنوان قطب

چاپ مقالات ISC

مقالات ISC 

ازآنجایی‌که ارتقاء سطح علم و دانش و انتشار آن‌یکی از مهم‌ترین ارزش‌های یک جامعه اسلامی هست، کشور ایران نیز به‌عنوان قطب علمی برتر جهان اسلام اقدام به تأسیس مجموعه‌ای تحت عنوان ISC نمود تا بتواند در راستای پیشبرد اهداف علمی جامعه بین‌المللی نقش به سزایی را ایفا نماید. همچنین مهم‌ترین هدف ISC گسترش همکاری بین دانشمندان اسلامی و مراکز علمی هست.این پایگاه توسط مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری شیراز تهیه‌شده است که بر اساس معیارهای علمی معتبر، مجلات علمی کشورهای اسلامی را تجزیه‌وتحلیل می‌نماید و در رتبه سوم سنجش عملکرد پژوهشی کشورهای عضو این مجموعه (۵۷ کشور) قرار دارد. رتبه اول و دوم این رتبه‌بندی متعلق به ISI (که همان پایگاه استنادی علمی است) و اسکوپوس در هلند هست.
چاپ مقاله معمولاً در نشریات داخلی ازجمله نشریات علمی- ترویجی و علمی- پژوهشی روند طولانی‌تری را نسبت به ISC طی می‌کنند که این روند ممکن است تا ۱ سال  و یا بیشتر طول بکشد و بسیاری از افراد با این مسئله به مشکل برخورد می کنند چون زمان کافی برای چاپ مقاله ندارند و می خواهند در کمترین زمان ممکن مقاله شان در مجلات مناسب چاپ شوند تا بتوانند از امتیازات چاپ مقاله استفاده کنند. درحالی‌که ISC با معرفی بیش از ۸۰۰ مجله در داخل و خارج از کشور به پژوهشگران این فرصت را می‌دهد تا از این امتیازات استفاده کنند و مقالات خود را در مجلات ISC به عرصه چاپ برسانند. از دیگر مزایای چاپ مقالات ISC می‌توان به هزینه پایین‌تر آن نسبت به مقالات ISI اشاره کرد و دیگر اینکه احتمال پذیرش این‌گونه مقالات در مقطع دکترا بیشتر است و احتمال چاپ آن‌ها نیز نسبت به مقالات ISI بیشتر است. ضمناً چاپ چنین مقالاتی می‌تواند منجر به ایجاد یک مزیت شغلی شود که این موضوع نیز برای بسیاری از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حائز اهمیت است.
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) سیستم اطلاع رسانی علمی است که در صدد تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای سنجشی معتبر است. ایران با تولید مقالات ISC بعد از ایالات متحده و هلند، سومین نظام استنادی جهان را بنیانگذاری کرده است. اکنون، این تحلیل علمی توسط موسسه اطلاعات علمی (ISI) در دنیای انتشارات به خصوص در مورد نشریات صورت می‌پذیرد. در حقیقت، آی اس سی می‌کوشد تا چنین تحلیلی را انجام دهد و هم اکنون با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده از انتشارات فارسی، به خصوص مجلات علمی، در تحلیل محتوایی، ارزیابی مجلات و رتبه‌بندی موسسات علمی، نویسندگان و مجلات در سطح ملی موفقیت‌هایی کسب کرده است. از آنجا که معیارهای علم سنجی بر اساس قوانین علمی پایه‌گذاری شده‌اند، آن دسته از فرآورده‌های علمی که توسط ISC تولید می‌شوند برابر با فرآورده‌های تولید شده توسط ISI می‌باشند.  

پذیرش و چاپ مقاله ISC در رشته های

  1. رشته مهندسی کامپیوتر پذیرش و چاپ مقاله ISC
  2.  رشته مهندسی هوا و فضا پذیرش و چاپ مقاله ISC
  3.  رشته مهندسی صنایع پذیرش و چاپ مقاله ISC
  4.  رشته معماری پذیرش و چاپ مقاله ISC
  5.  رشته عمران پذیرش و چاپ مقاله ISC
  6.  رشته مهندسی برق پذیرش و چاپ مقاله ISC
  7.  رشته روانشناسی پذیرش و چاپ مقاله ISC
  8.  رشته مدیریت پذیرش و چاپ مقاله ISC
  9. رشته داروسازی پذیرش و چاپ مقاله ISC
  10.  رشته دندانپزشکی پذیرش و چاپ مقاله ISC
  11.  رشته پزشکی پذیرش و چاپ مقاله ISC
  12.  رشته آمار پذیرش و چاپ مقاله ISC
  13.  رشته فیزیک پذیرش و چاپ مقاله ISC
  14.  رشته جغرافیا پذیرش و چاپ مقاله ISC
  15.  رشته حقوق پذیرش و چاپ مقاله ISC
  16.  رشته زمین‌شناسی پذیرش و چاپ مقاله ISC
  17.  رشته بهداشت پذیرش و چاپ مقاله ISC
  18.  رشته زیست شناسی پذیرش و چاپ مقاله ISC
  19.  رشته علوم تشریحی پذیرش و چاپ مقاله ISC
  20.  رشته ایمونولوژی پذیرش و چاپ مقاله ISC
  21.  رشته شیمی پذیرش و چاپ مقاله ISC
  22.  رشته زبان انگلیسی پذیرش و چاپ مقاله ISC
  23.  رشته علوم تربیتی انتخاب موضوع مقاله  ISC

برای اینکه بدانید مجلات در ISC نمایه میشوند به آدرس سایت ISC مراجعه کنید: http://mjl.isc.gov.ir/Default.aspx?lan=en

چاپ مقالات شما در تمام رشته ها در اسکوپ مقاله تان شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 
موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.
برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق