خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

چاپ مقاله در مجلات JCR

انتشار 14 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

چاپ مقالات شما پژوهشگران در مجلات معتبر JCR که جزو معتبرترین مجلات میباشد و هزینه چاپ در مجلات JCR رایگان میباشد. داوری این مجلات بسیار سختگیرانه و پروسه زمانی 1 ماهه تا 3 ماهه دارند.

چاپ مقاله در مجلات JCR

JCR چیست؟

JCR مخفف عبارت Journal Citation Reports می باشد. ایمپکت فاکتورهای مقالات انتشار یافته توسط موسسه Thomson Reuters اعلام میشود. ایمپکت فاکتور impact factor اغلب به صورت مخفف IF ذکر میشود به عنوان یک تعریف ابتدای میانگین تعداد دفعاتی که مقالات یک مجله در دو سال قبل از آن رفرنس داده شده است. ایمپکت فاکتور به وسیله Eugene Garfield (بیانگذار موسسه تامسون ISI که بخشی از تامسون رویترز است) بنیان گذاری شد. ایمپکت فاکتور مجلات به صورت سالانه برای مجلاتی که در لیست مجلات تامسون رویترز قرار دارند تعیین می شود. در انتهای هر سال، مجله های تحت پوشش فهرست نویسی ISI که در فهرست (Web of Science=WOS) قرار گرفته اند، ارزیابی می شوند. این موسسه هر سال در ماه ژوئن (ماه 6 میلادی) ایمپکت فاکتورهای مجلات در سال قبل را منتشر میکند.

مراحل اکسپت و چاپ مقاله JCR در مجلات ایمپکت دار، توسط موسسه اشراق

  1. پژوهشگران ارجمند میتوانند از طریق ایمیل و راههای ارتباطی با کارشناسان ما تماس بگیرند و از مشاوره های رایگان موسسه بهره مند شوند.
  2.  مقطع تحصیلی، دانشگاه، رشته تحصیلی، عنوان و چکیده مطلب را برای کارشناسان ما بفرستید.
  3. کارشناسان ما با توجه به رشته تحصیلی و مقطع شما مجلات مناسب را برای شما میفرستند.
  4. شما پژوهشگران گرامی میتوانید مجلات معرفی شده توسط موسسه را با دانشگاه و استاد خود مطرح کرده و مشاوره انجام داده و مجله مورد نظرتان را برای کارشناسان ما بفرستید تا مراحل اکسپت مقاله انجام شود.
  5. اگر مقاله شما نیاز به ترجمه و فرمت بندی و یا ویراستاری باشد تمامی این کارها در موسسه به صورت کاملا تخصصی انجام میدهیم و به مجله مورد نظر شما ارسال میشود.
  6. مقاله شما در پروسه داوری مجله قرار میگیرد و چون چاپ مقاله در این مجلات بسیار سختگیرانه است محتوای مقاله تان باید خیلی قوی و محکم باشد تا بتواند تاییدیه داوران را جلب کند البته در این میان موسسه 30% حق رایزنی دارد و میتواند در صورتیکه مقاله شما 70% تاییدیه داوران را کسب کند رایزنی کرده و اکسپت مقاله تان را کسب کند.
  7. هزینه چاپ مقالات JCR رایگان میباشد و تنها هزینه فرمتبندی در قالب مجله از شما دریافت میشود که تنها 250 هزار تومان می باشد.

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.

موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.

برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
باسلام از اطلاعات مفید سایت تشکر میکنم واقعا مفید هستند. من میخوام مقالم رو تو یه مجله چاپ کنم ولی هیچ اطلاعاتی در این باره ندارم. لطفا راهنماییم کنید
با سلام ضمن تشکر از حسن توجه شما ه مجموعه اشراق . می توانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرموده . و تمامی اطلاعات در خصوص چاپ مقاله را دریافت نمایید . باتشکر
بازدیدکننده
مهدیه بابازاده
5 سال پیش
باسلام از اطلاعات مفید سایت تشکر میکنم واقعا مفید هستند. من میخوام مقالم رو تو یه مجله چاپ کنم ولی هیچ اطلاعاتی در این باره ندارم. لطفا راهنماییم کنید


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق