خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

چاپ مقاله در مجلات تضمینی ISI

انتشار 23 فروردین 1397
مطالعه 4 دقیقه

ملاک ارزشیابی علمی دانشجویان در مصاحبه های علمی، تعداد مقالات چاپ شده در مجلات معتبر بخصوص مجلات ISI می باشد.

چاپ مقاله در مجلات تضمینی ISI

طبق بخش نامه وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی امتیازات متفاوتی بر اساس نوع مجلات و ژورنال های نمایه شده در (Web of Science (WOS یا JCR، ISI Master List یا ISI Listed و یا ISC به محقق تعلق می گیرد. یکی از معتبرترین مجلات در جهان که دارای اعتبار بالایی از لحاظ مقالات چاپ شده در آن دارد، مجلات ISI می باشد که پذیرش و چاپ مقالات در این مجلات در موسسه اشراق به صورت تضمینی صورت می پذیرد.

انواع مجلات ISI

مجلات تضمینی: مجلات تضمینی ISI یا مجلات ISI LISTED معتبر و مورد تائید وزارت علوم و دانشگاهها می باشد ولی ایمپکت فاکتور (IF) ندارند و مجلات پولی و تضمینی هستند. اکثر دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای گرفتن 2 نمره پایان نامه و کسب امتیاز پژوهشی در  مصاحبه، مقالات خود را در این مجلات به چاپ می رسانند. برای سابمیت مقالات در مجلات تضمینی ISI هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. بعد از اکسپت مقاله شما، از طرف مجله هزینه چاپ دریافت می شود و نامه اکسپت برایتان ارسال می شود و اقدامات لازم جهت اخذ نامه پذیرش نهایی از مجله صورت می گیرد. ولی چنانچه مقاله ریجکت شده باشد مجله دیگری معرفی و جایگزین می شود و هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود.

 مجلات غیرتضمینی : مجلات غیرتضمینی حاوی مجلات معتبر JCR و مجلات علمی پژوهشی داخلی هستند که معتبر و مورد تائید وزارت علوم و بهداشت و دانشگاهها می باشند. این مجلات دارای ایمپکت فاکتور می باشند و مجلات بسیار معتبری هستند که پروسه داوری سختگیرانه ای دارند و اکثرا برای مقاطع دکتری و اساتید و هیات علمی الزامی می باشد. داوری و اخذ پذیرش از این مجلات بسیار سخت و دشوار است.این مجلات برای حفظ اعتبار بالای خود، بصورت تضمینی با هیچ موسسه ای قرار داد ندارندو داوری 70 درصدی را  بر روی بار علمی و محتوای مقاله ارسالی متمرکز می کنند و فقط در صورت قابل قبول بودن مقاله از نظر داوری تا 70 درصد، ما بعنوان موسسه 20 الی 30 درصد حق رایزنی با این مجلات می توانیم انجام دهیم تا بتوانیم پذیرش بگیریم. و اگر بار علمی مجله در سطح متوسط باشد مقاله را ریجکت می کنند  شرط اکسپت گرفتن از این مجلات، دارا بودن محتوای بسیار قوی و محکمی برای مقاله است. از فاکتورهایی مهم این مجلات بخش "دستورالعملهایی برای نویسندگان" می باشد که آن را با دقت مطالعه نمایید و محتوا و فرمت بندی محتوایی مقاله خود را مطابق درخواست مجله انتخابی تان آماده کنید.

تفاوت مجلات تضمینی و غیر تضمینی

 مجلات تضمینی: جهت ارسال مقالات برای مجلات تضمینی در ابتدا هیچ هزینه ای از شما گرفته نمی شود. بعد از مشخص شدن نتایج داوری چنانچه مقاله شما اکسپت  شده باشد هزینه چاپ را از مشتری دریافت نموده و اقدامات لازم جهت اخذ نامه پذیرش نهایی از مجله انجام می پذیرد. ولی چنانچه مقاله ریجکت شده باشد مجله دیگری را جایگزین انتخاب می کنیم و هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود.

مجلات غیر تضمینی: جهت شروع کار سابمیت در مجلات JCR و یا علمی پژوهشی داخلی در ابتدا مبلغ 250.000 تومان می باشد که این مبلغ جهت امور سابمیت و داوری  مقاله از شما دریافت می شود و پس از سابمیت مقاله، username  و password مخصوص شما و یا ایمیل مکاتبه شده به مشتری ارسال می گردد تا ایشان نیز بتوانید مراحل طی مقاله را از سایت مجله پیگیری کند. همچنین مدت زمان داوری مجلات ایمپکت دار JCR ، معمولا 4  الی 9 هفته و زمان داوری مجلات علمی پژوهشی داخلی 4 الی 16 هفته می باشد.

جهت اطمینان از ISI بودن مجله بایستی به سایت زیر مراجعه نمود که دارای قابلیت جستجو به صورت نام کامل مجله یا ISSN مجله است:

 www.ip-science.thomsonreuters.com/mjl

در بخش Coverage اگر مجله در یکی از سه دسته زیر قرار داشته باشد، به عنوان JCR شناخته می شود:

در غیر اینصورت مجلات به عنوان مجلات ISI Listed  به شمار می روند.

چاپ مقاله در مجلات تضمینی ISI

موسسه اشراق با فعالیت چندین ساله خود در زمینه چاپ مقاله در مجلات معتبر می تواند به رایزنی موثر با مجلات معتبر ISI که مورد تایید وزارت علوم و دانشگاه ازاد و وزارت بهداشت هست پرداخته و به شما دانشجویان و اساتید محترم کمک کند تا مقالات علمی  خود را در مجلات معتبر ISI بصورت تضمینی و فوری به چاپ برسانید. خدمات موسسه اشراق عبارتند از: ترجمه و ویرایش تخصصی فارسی به انگلیسی، معرفی مجلات مرتبط و معتبر ISI، بررسی مجلات علمی و شناسایی مجلات بی اعتبار و هایجکت(جعلی)، تنظیم فرمت مقاله براساس راهنمای مجله، ارسال مقالات به مجلات ISI و  پیگیری ها تا دریافت پذیرش و چاپ نهایی ، پرداخت های بین المللی (پرداخت هزینه ثبت نام، داوری و چاپ مقالات علمی)، بررسی سرقت ادبی مقالات و... را ارائه می دهد.

 موسسه اشراق  مجلات ISI را بر مبناهای زیر انتخاب و معرفی می کند:

  1. نمایه شدن در سایت تامسون رویترز 
  2. قرار نداشتن در بلک لیست هیچ وزارتینی
    بلک لیست دانشگاه آزاد
    بلک لیست وزارت علوم
    بلک لیست وزارت بهداشت
  3. معتبر بودن مجلات (راه‌های شناسایی مجلات جعلی)

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق، مسیر چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم را برای پژوهشگران و محققین  هموار می سازد و با ارائه خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب مجله مناسب، آنها را یاری می رساند.
برای ثبت سفارش میتوانید با شماره های 09149724933 و یا 04133373424 با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق