خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

چاپ مقاله در اشپرینگر

انتشار 27 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

دومین ناشر برتر جهان بعد از الزویر، اشپرینگر (Springer) می باشد که ناشر علمی آمریکایی در زمینه چاپ، ژورنال‌های تخصصی و کتاب های علمی تخصصی می‌باشد.

چاپ مقاله در اشپرینگر

اشپرینگر (Springer) ناشر علمی آمریکایی در زمینه چاپ و نشرمجلات، ژورنال‌های تخصصی و کتب علمی می‌باشد و پس از الزویر (Elsevier) دومین ناشر بزرگ مجلات تخصصی علمی است. پایگاه اشپرینگر مشتمل بر بیش از 12 میلیون سند، بیش از۲۳۹۰۰۰ کتاب الکترونیک از سال ۱۹۸۲، بیش از ۳۴۰۰ ژورنال، ۵۰۰۰۰ پروتکل (protocols) و بیش از ۹۰۰ کتاب مرجع می‌باشد.

تاریخچه  اشپرینگر (Springer) 

اولین نشریات برجسته که توسط دکتر اشپرینگر به چاپ رسید شامل دانشنامه بهداشتی دام و کتاب راهنمای قلب برای پرستاران بود. تعداد نشریات پرستاری به سرعت افزایش چشم‌گیری پیدا کرد. کتاب تست‌های آزمایشگاهی برای پرستاران توسط دکتر «Solomon Garb» برای اولین بار در سال ۱۹۵۴ به چاپ رسید و آن‌چنان محبوب شد که انتشارات اشپرینگر را به معروف ترین ناشر کتاب های پرستاری تبدیل نمود و طی ۲۵ سال بیش از ۲۵۰۰۰۰ نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رسید. انتشارات «Springer» در دهه دوم از شروع فعالیتش توانست جایگاه خود را در زمینه‌ی بهداشت و سلامت و زمینه‌های جدیدتری افزایش دهد.

پس از فوت آقای برنارد اشپرینگر در سال ۱۹۷۰، همسر او اورسولا همکار افتخاری آکادمی پرستاری، مسئولیت این شرکت را بر عهده گرفت. تحت نظر وی نیز شرکت در زمینه خدمات اجتماعی، مشاوره، توان‌بخشی و بهداشت عمومی فعالیت‌هایش را توسعه داد.

معرفی پایگاه علمی دانلود مقاله اشپرینگر

در ذیل اشاره‌ای به موضوعات مقالات موجود در پایگاه علمی Springer شده است:

  • مدیریت و بازرگانی: این بخش شامل بیش از ۱۵۸۰۰ کتاب، ۸۰ ژورنال و بیش از ۶۹۰ سری کتاب در موضوعات حسابداری ومالیات، حقوق، اخلاق کسب و کار و مسئولیت های اجتماعی سازمان ها، کارآفرینی، نوآوری و مدیریت فناوری، دارایی، مدیریت منابع انسانی، سیستم های مدیریت اطلاعات، بازاریابی و فروش، تحقیق در عملیات، استراتژی و رهبری می باشد.
  • شیمی: در بخش شیمی پایگاه اشپرینگر مشتمل بر ۷۷۰۰ کتاب، ۱۷۰ ژورنال و بیش از ۵۷۵ سری کتاب در زمینه شیمی تجزیه، بیوشیمی و بیوتکنولوژی، الکتروشیمی، مهندسی شیمی، شیمی معدنی، شیمی ارگانیک، شیمی فیزیک و شیمی نظری می باشد.
  • علوم کامپیوتر: این بخش مشتمل برکتاب، ژورنال و سری کتاب درموضوعات هوش مصنوعی، بیوانفورماتیک، شبکه های ارتباطی، مدیریت پایگاه داده و بازیابی اطلاعات، سخت افزار، (human-computer interaction) HCI، پردازش تصویر، سیستم های اطلاعات، امنیت، علوم نظری کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، LNCS (Lecture Notes in Computer Science) می باشد.
  • اقتصاد: در این بخش مجموعه ای از ۸۰۰۰ کتاب، ۸۰ ژورنال و بیش از ۵۹۰ سری کتاب در موضوعات اقتصاد و آمار، سیاست های اقتصادی، نظریه های اقتصادی، روش های ریاضی و تئوری بازی، تاریخچه اقتصاد، اقتصاد کشاورزی، اقتصاد کلان و پولی، اقتصاد خرد و صنعتی، اقتصاد عمومی، اقتصاد سلامت می باشد.
  • انرژی: این بخش مشتمل ۹۵۰ کتاب، ۱۶ ژورنال و بیش از ۱۵۰ سری کتاب در زمینه بهره وری انرژی، سوخت های فسیلی، انرژی هسته ای، مدیریت حمل و نقل، انرژی سبز و تجدید پذیر، ذخیره سازی انرژی می باشد.
  • مهندسی: بخش مهندسی مشتمل بر ۱۸۰۰ کتاب، ۲۰۰ ژورنال و بیش از ۱۵۳ سری کتاب در موضوعات مهندسی زیستی و مهندسی پزشکی، مدارها و سیستم ها، مهندسی عمران،هوش محاسباتی، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک، تولید و مهندسی فراآیند، روباتیک و کنترل، سیگنالها و ارتباطات می باشد.
  • مواد: این بخش مشتمل بر ۴۶۰۰ کتاب، ۱۰۰ ژورنال و بیش از ۱۱۵ سری کتاب در زمینه های بیومتریال و مواد طبیعی، سرامیک، شیشه، کائوچو و مواد مرکب و ترکیبی ، خصوصیات و آنالیز مواد،مواد فلزی و سازه ای،فناوری نانو،مواد الکترونیکی،پلیمرو پوشش و خوردگی می باشد.

برای ورود به پایگاه داده Springer و آشنایی بیشتر، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید: http://link.springer.com/

مراحل چاپ مقاله در مجلات Springer

  1. ارسال درخواست خود به ادرس ایمیل  isiisc2011@gmail.com 
  2. ارسال عنوان مقاله  ورشته تحصیلی خودبه موسسه جهت معرفی مجلات در اسکوپ مقاله تان
  3. بررسی مقاله و پیشنهاد مجلات اشپرینگر مرتبط با مقاله
  4. انتخاب یکی از مجلات پیشنهادی توسط سفارش دهنده
  5. فرمت بندی در ساختار وچارچوب مجله درخواستی
  6. ارسال مقاله به مجله 
  7. داوری مقاله
  8. دریافت نامه پذیرش
  9. چاپ مقاله
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق