خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

چاپ مقاله علمی رایگان

انتشار 27 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

برخی مجلات هستند که برای چاپ مقاله هیچ هزینه ای از نویسندگان مقاله دریافت نمی کند که تحت عنوان مجلات رایگان نامیده می شوند.

چاپ مقاله علمی رایگان

انواع مجلات علمی برای چاپ مقالات علمی

  • مجلات (ISI)
  • مجلات (SCOPUS)
  • مجلات (ISC)
  • مجلات (PUBMED)
  • مجلات علمی پژوهشی داخلی
  • مجلات علمی پژوهشی خارجی
  • مجلات علمی –ترویجی
  • مجلات علمی تخصصی

مجلات رایگان برای چاپ مقاله علمی

مجلات معتبر دنیا مانند ISI بر دو نوع هستند مجلات ایمپکتدار JCR و مجلات بدون ایمپکت ISI LISTED چاپ مقاله در مجلات ایمپکتدار که معبرترین مجلات هستند به صورت رایگان انجام می شود و امتیاز پژوهش بیشتری را به خود اختصاص می دهند و بهاین منظور چاپ مقاله در این مجلات بسیار دشوار و سخت می باشد و مقاله شما باید از نظر بار محتوایی یک مقاله پربار باشد. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری  جهت دریافت مدرک تحصیلی و اعضاء هیات علمی جهت ارتقاء رزومه ی علمی خود،نیازمند چاپ حدااقل یک مقاله درمجلات ISI معتبر هستند.

نشریات (JCR) به دلیل تخصصی بودن، داوری سختی دارند و هر مقاله ای را با هر موضوعی پذیرش نمی کنند و مقالاتی که در حیطه ی تخصصی مجله هستند مورد بررسی و داوری قرار می دهند. و چاپ مقاله در این مجلات رایگان می باشد و در موسسه اشراق تنها مبلغ 250 هزار تومان از شما برای سابمیت و فرمت بندی مقاله شما در چارچوب مجله موردنظر می باشد. شما می توانید نام مجله انتخابی خود را قبل از اقدام به سابمیت، مشخصات مجله (نام و آدرس وبسایت و ISSN)و با بررسی مجله در لیست مجلات JCR مورد تایید وزارت علوم از اصل بودن و معتبر بودن ژورنال اطمینان حاصل کنید.

مجلات JCR

موسسه ی ISI)  Institute for Scientific Information) هر سال تعدادی مجله جدید را مورد بررسی قرار می دهد و آنهایی که مطابق با استاندارهای ISI هستند وارد لیست خود (Master Journal List) می کند. از بین مجلات مستر لیست،فقط تعداد محدودی می تواند ایمپکت فاکتور دریافت کرده و وارد لیستJCR شود.(JCR) ،معیاری برای اندازه گیری سالانه ی ایمپکت فاکتور (IF) مجلات است که هر سال به صورت لیستی از مجلات ایمپکت دار در فایل اکسل صادر می شود. 
ضریب تاثیر یک ژورنال (Impact Factor) با تقسیم تعداد استنادات به مقالات چاپ شده آن مجله در دوسال قبل از آن  بر تعداد کل مقالات چاپ شده در همان دوره ی زمانی دوساله به دست می آید.

دانشجویانی که دارای مقالات علمی هستند، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش در مقاطع بالای تحصیلی به ویژه در مقطع دکتری دارند همچنین موفقیت در انتشار و چاپ مقالات علمی یکی از فاکتور های تعیین کننده در ارزیابی فعالیت های تحقیقاتی و طرح های پژوهشی محسوب می گردد. چاپ مقاله ISI میتواند اعتبار شخص نویسنده را بالا ببرد، بنابراین بسیاری از افراد برای ارتقای رزومه شخصی و کاری خود اقدام به چاپ مقاله ISI کنند که معمولا توسط دانشجویان و اساتید دانشگاهی به منظور ارتقای رزومه ی علمی صورت میگیرد.

چاپ مقاله ISI در مصاحبه ی دکتری بسیار حائز اهمیت است هر مقاله دارای امتیاز میباشد که افراد میتوانند با افزایش تعداد مقالات خود شانس خود را برای قبولی در مصاحبه ی دکتری افزایش دهند.هدف ما در راستای خدمات رسانی بهتر به دانشجویان می باشد. اکسپت و انتشار مقاله در ژورنال های معتبر به عنوان جزء اجتناب ناپذیر پروسه تحصیل در مقاطع دانشگاهی به شمار می آید. چاپ مقالات علمی نشان‌ دهنده‌ی علاقه‌ی دانشجو به انجام کار تحقیقاتی و میزان جدیت وی در انجام آن می‌باشد.

مراحل چاپ مقاله در مجلات معتبر

  1. ارسال درخواست خود به ادرس ایمیل  isiisc2011@gmail.com 
  2. ارسال عنوان مقاله  ورشته تحصیلی خودبه موسسه جهت معرفی مجلات در اسکوپ مقاله تان
  3. بررسی مقاله و پیشنهاد مجلات معتبر مرتبط با مقاله
  4. انتخاب یکی از مجلات پیشنهادی توسط سفارش دهنده
  5. فرمت بندی در ساختار وچارچوب مجله درخواستی
  6. ارسال مقاله به مجله 
  7. داوری مقاله
  8. دریافت نامه پذیرش
  9. چاپ مقاله
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
3 سال پیش
در پاسخ به:
چاپ مقاله درمجله علمی پژوهشی
با سلام واحترام ضمن تشکر از حسن توجه شما به موسسه اشراق .  جهت معرفی مجلات مرتبط با مقاله ، لطفا عنوان و چکیده مقاله ، تخصص ، مقطع ، دانشگاه ، هدف از چاپ را ارسال فرمایید.تا مجلات مرتبط با تخصص شما خدمتتان معرفی شوند . در صورت نیاز به دریافت مشاوره با شماره 09911851170 تماس حاصل فرمایید . با تشکر . بهراد
بازدیدکننده
الهام کرمیان
3 سال پیش
چاپ مقاله درمجله علمی پژوهشی


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق