خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

چاپ مقاله مروری

انتشار 27 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

مقاله مروری نوعی مقاله است که به مرور پیشینه موجود در یک موضوع علمی می پردازد.

چاپ مقاله مروری

در مقالات مروری، نتایج ارائه شده در نوشتارهای علمی دربارهٔ موضوعی خاص جمع‌بندی و ارزیابی می‌شود. این نوع مقالات که ممکن است هر چیزی را مورد بررسی قرار دهد، به گونه‌ای طراحی می‌شود تا اطلاعاتی را که قبلاً چاپ شده‌اند، بطور خلاصه، تحلیل و ارزیابی کند. 

انواع مقالات

مقاله مروری چیست؟

یک مقاله مروری تحقیقات اخیر در یک موضوع  تحقیقی را برای فهم و درک بهتر افراد و همچنین تجمیع یک موضوع تحقیقی بگونه ای خلاصه سازماندهی می‌کند. مقاله مروری در واقع نوعی مقاله هست که در یک موضوع علمی، پیشینه را چک میکنه وبه بررسی اکثرمقالاتی که در آن زمینه کار شدند می‌پردازد. این نوع مقاله ممکن است هر چیزی را مورد بررسی قرار دهد، به گونه‌ای طراحی می‌شود تا اطلاعاتی را که قبلاً چاپ شده‌اند خلاصه، تحلیل و ارزیابی کند. مقاله مروری نوعی مقاله است که به مرور پیشینه موجود در یک موضوع علمی می پردازد.
در مقالات مروری، نتایج ارائه شده در نوشتارهای علمی دربارهٔ موضوعی خاص جمع‌بندی و ارزیابی می‌شود. این نوع مقاله ممکن است هر چیزی را مورد بررسی قرار دهد، به گونه‌ای طراحی می‌شود تا اطلاعاتی را که قبلاً چاپ شده‌اند خلاصه، تحلیل و ارزیابی کند. در این گونه مقالات به ندرت یافته‌ای تجربی و جدید گزارش می‌شود.مقالات مروری روایی کاملاً مشخص دارند، معمولاً انتقادی‌اند و باید تفسیرهای نظری و نوظهوری ارائه دهند. نقش مهم مقالات مروری راهنمایی به نوشتارهای علمی اصیل است. به همین دلیل دقیق و کامل بودن استنادهای ارائه شده امری ضروری است.

نگارش مقاله مروری نیز مانند  نگارش مقالات کاری تخصصی است و شخص باید در نوع مقاله تخصص داشته باشد . علاوه بر این برای نگارش مــقاله مروری باید از منابع علمی مناسب استفاده  شود تا کیفیت علمی مقاله پایین نیاید و ما قادریم با تخصص و توانایی خود در اسرع وقت و کمترین هزینه  به نگارش مقالات مروری بپردازیم و ویرایش و یا ترجمه منابع آن را نیز به عهده گیریم . مقاله مروری  مقاله رو نویسی نیست و شما باید در نگارش آن نیز تلاش کنید و سعی خود را به کار ببرید .و باید از منابع علمی و دقیق استفاده نمایید.

در هرمقاله ژورنال (Journal paper) یک یافته جدید علمی به طور کامل و شفاف بررسی می‌شود. در این نوع مقالات، مقایسه پژوهش جدید با پژوهش‌های پیشین انجام می‌گیرد و نتایج به صورت دقیق و مفصل توضیح داده می‌شوند.

اجزای اصلی مقاله مروری 

  •  عنوان
  •  چکیده
  •  مقدمه
  •  بدنه مقاله
  •  نتیجه گیری
  •  منابع

سایت های مختلف برای خواندن مقالات مروری

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه اشراق :

  1. ارسال درخواست خود به ادرس ایمیل  isiisc2011@gmail.com 
  2. بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  3. معرفی مجلات مناسب در اسکوپ مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  4. تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  5. ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  6. پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله)
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق