خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

چاپ سریع و فوری مقاله ISI

انتشار 28 خرداد 1396
مطالعه 3 دقیقه

مقاله ISI خود را چگونه سریعا به چاپ برسانیم؟

چاپ سریع و فوری مقاله ISI

 تعریف مقاله علمی و آکادمیک

مقاله علمی به مقاله ای گفته می شود که در نتیجه تحقیق نظری یا عملی در مورد یک موضوع جدید ،توسط یک یا چند محقق یا نویسنده حاصل می گردد. در واقع محقق یا نویسنده ، نتیجه ی یافته های علمی خود را در قالب مقاله برای علاقه مندان ارایه می کند.

 

تعریف مقاله ISI

مقاله ISI به مقالاتی گفته می‌شود که در یکی از مجلات تأیید شده ی تامسون رویترز چاپ شده  باشد.نوشتن مقالات  ISIیکی از مهمترین راه های تولید علم در جهان است.بعد از نگارش مقاله ، پژوهشگر چگونه می تواند نتیجه ی تحقیق خود را انتشار دهد؟ یکی از روش های انتشار اطلاعات علمی،چاپ مقاله در مجلات مختلف بین المللی و ISI است.

دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی برای دریافت دو نمره ی پایان نامه و دریافت امتیاز پژوهشی در مصاحبه ی دکتری و اساتید برای ارتقاع علمی رزومه ی خود،نیازمند چاپ مقاله در مجلات ISI هستند.با توجه به اینکه تعداد مقالات آی اس ای چاپ شده  معیاری برای ارزیابی علمی در دانشگاه ها قرار گرفته ،در ایران هم دانشجویان  و اساتید تمایل به چاپ مقاله های خود در مجلات isi دارند.به علت وقت گیر و تخصصی بودن ارسال مقاله به مجله ،موسسه علمی پژوهشی اشراق می تواند مقاله های علمی شما را در مجلات isi  که مورد تایید وزارت علوم ،دانشگاه ازاد اسلامی و وزارت بهداشت باشد به چاپ سریع و فوری برساند.

مجلات isi

موسسه ی ISI  (Institute for Scientific Information) یا موسسه ی اطلاعات علمی ،مرکزی است که  مهمترین مجلات علمی دنیا را پوشش می دهد.هر سال تعداد زیادی مجله  جهت بررسی اعتبار علمی به این موسسه ارسال می گردد و از میان آنها تنها تعداد کمی مورد تایید قرار می گیرد.تمامی مجلات ISI در سایت تامسون رویترز (Thomson Reuters)نمایه می شوند. پایگاه وب آف ساینس ( Web of science) زیر مجموعه ی شرکت تامسون رویترز است که جستجوی استنادی جامع را فراهم می کند.

 

برای اطمینان از ایندکس بودن یک مجله در موسسه تامسون می توانید به آدرس سایت زیر مراجعه کنید:

http://ip-science.thomsonreuters.com/mjl/#journal_lists

 

  

مراحل چاپ مقاله ISI

  1. پیشنهاد مجله مرتبط با مقاله ی شما

در مرحله ی اول،کارشناسان ما،با معرفی مجلات مرتبط با مقاله ی شما،مجلات ISI  را که با آنها در ارتباط هستند به شما پیشنهاد می دهند تا پس از تایید نهایی توسط شما،مقاله ی شما اقدام به سابمیت نمایند.

 

  1. ارسال مقاله به مجله( که توسط موسسه انجام می گیرد)

ارسال مقاله به مجلات مختلف با دو روش سابمیت آنلاین و ایمیل انجام می گیرد.مقاله شما توسط موسسه به مجله ارسال می گردد و نتیجه داوری به شما اطلاع رسانی می شود.

  1. داوری مقاله

پس از دریافت مقاله توسط مجله،سردبیر یا داوران شروع به داوری مقاله می کنند.از جمله اولین مواردی که نظر داوران را جلب می نماید ،مرتبط بودن موضوع مقاله با مجله و جدید بودن آن است. محتوای مقاله باید در حدی باشد که در جواب این سوال پاسخ دهد:بله مقاله ارسالی یافته جدید و با ارزشی  مرتبط با اسکوپ این مجله دارد.

 

  1. پذیرش مقاله

نتیجه داوری مقاله با پذیرش یا ریجکت مقاله مشخص میگردد.در بیشترمواقع مقاله  بدون نیاز به اصلاحیه پذیرش می گردد و نامه ی پذیرش برای نویسنده ارسال می گردد. اما مقالاتی هم هستند که موضوع خوبی دارند و از داوری اولیه پذیرش شده ولی در متن مقاله دارای اشتباهاتی هستند که بایستی اصلاح شده و مقاله مجددا برای داوری نهایی به مجله ارسال گردد.

 

  1. چاپ مقاله

بعد از پذیرش نهایی مقاله ،مقاله در تاریخی که در نامه ی پذیرش ذکر شده به چاپ می رسد. چاپ مقاله به دو صورت آنلاین یا هارد کپی  انجام می پذیرد.

 

 

چاپ سریع و فوری مقاله ISI 

موسسه ی علمی پژوهشی افق  با سابقه ی چندین ساله در زمینه ی پذیرش و چاپ مقاله ISI  شما  به صورت فوری و سریع، در مجلات isi آماده خدمت رسانی است.

با توجه اینکه پذیرش مقالات شما تضمینی میباشد فقط هزینه ترجمه در ابتدای کار دریافت میگردد و قبل از پذیرش مقاله نیازی به واریز هزینه نیست و در صورت ریجکت شدن مقاله هزینه ای دریافت نمی شود اما در صورت  پذیرش، یک سوم کل هزینه بابت ارسال نامه پذیرش دریافت میگردد و بعد ان کل مبلغ از طرف شما واریز شده و مقاله وارد پروسه چاپ می گردد.

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
4 سال پیش
در پاسخ به:
دریافت آخرین لیست نشریات معتبر ISI (تخصصی) به همراه هزینه و زمان نهایی پذیرش و نهایی چاپ
با سلام واحترام هزینه و مدت زمان پذیرش مجلات مختلف متفاوت است .می توانیم مجلات مرتبط با مقاله شما را با تمامی شرایط زمانی و مالی خدمتتان معرفی کنیم .لطفا درخواستتان را از طریق ایمیل و یا تلگرام و واتساپ ارسال فرمایید . Isi.Eshragh@Gmail.Com 09911851170 بهراد @Eshrag_company
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
4 سال پیش
در پاسخ به:
استخراج و چاپ مقاله ISI Q1 & Q2 از پایان نامه تبدیل پایان نامه به کتاب
با سلام واحترام می توانیم حداقل دو مقاله از هر پایان نامه استخراج کنیم. و در مجلات معتبر پذیرش و چاپ کنیم . هزینه استخراج یک مقاله از پایان نامه 180 هزار تومان دو مقاله 350 هزار تومان و سه مقاله 480 هزار تومان و چهار مقاله 600 هزار تومان می باشد . هزینه و مدت زمان پذیرش مجلات مختلف متفاوت است .می توانیم مجلات مرتبط با مقاله شما را با تمامی شرایط زمانی و مالی خدمتتان معرفی کنیم .لطفا درخواستتان را از طریق ایمیل و یا تلگرام و واتساپ ارسال فرمایید . isi.eshragh@gmail.com 09911851170 بهراد @eshrag_company
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
4 سال پیش
در پاسخ به:
سلام و احترام در مورد کل هرینه های مربوطه لطفا تئضیح دهید
با سلام واحترام هزینه و مدت زمان پذیرش مجلات مختلف متفاوت است .می توانیم مجلات مرتبط با مقاله شما را با تمامی شرایط زمانی و مالی خدمتتان معرفی کنیم .لطفا درخواستتان را از طریق ایمیل و یا تلگرام و واتساپ ارسال فرمایید . isi.eshragh@gmail.com 09911851170 بهراد @eshrag_company
بازدیدکننده
یوسف آقائی پور
4 سال پیش
استخراج و چاپ مقاله ISI Q1 & Q2 از پایان نامه تبدیل پایان نامه به کتاب
بازدیدکننده
ناشناس
4 سال پیش
سلام و احترام در مورد کل هرینه های مربوطه لطفا تئضیح دهید
بازدیدکننده
عداله محمودزاده
4 سال پیش
دریافت آخرین لیست نشریات معتبر ISI (تخصصی) به همراه هزینه و زمان نهایی پذیرش و نهایی چاپ


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق