خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

دانلود جدیدترین بلک لیست دانشگاه آزاد

انتشار 26 فروردین 1397
مطالعه 1 دقیقه

دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت بهداشت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر مبنای سیاست علمی و ارزشی ، لیست مجلات نامعتبر خارجی را به منظور اطلاع اساتید و دانشجویان، بطور مستمر اعلام و به روزرسانی می

دانلود جدیدترین بلک لیست دانشگاه آزاد

طبق بررسی دانشگاه آزاد اسلامی و اعلام معاونت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعدادی از مجلات داخلی و خارجی را به عنوان مجلات نامعتبر و جعلی شناسایی کرده اند و چاپ مقالات پژوهشگران در این مجلات را نامعتبر و فاقد امتیاز آموزشی می دانند. بنابراین لازم است تا پژوهشگران قبل از انتخاب مجلات برای چاپ مقاله خود، مجله انتخابی خود را در لیست سیاه دانشگاه محل تحصیل خود بررسی کنند تا اطمینان حاصل نمایند که مجله آنها معتبر است.

آخرین لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد

قابل ذکر است که عناوین مندرج در فهرست لیست سیاه دانشگاه آزاد، از تاریخ ورود به فهرست، نامعتبر بوده و این عدم اعتبار، شامل مقالات چاپ شده قبل از بلک لیست نمی شود و تنها مقالات چاپ شده، از تاریخ اعلام بلک محاسبه می شود. همچنین این فهرست به طور مستمر در مراجع مذکور مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته و در صورتیکه هر یک از این نشریات از سطح علمی قابل قبول برخوردار شوند از این فهرست خارج و از آن تاریخ، به عنوان نشریه معتبر تلقی خواهند شد و نیز در صورتیکه نشریه نامعتبر جدیدی شناسایی شود به این فهرست اضافه خواهد شد. با انتشار هر لیست سیاه ، لیست های گذشته از درجه اعتبار ساقط می شوند و لیست جدید، بطور کامل جایگزین آن شده و ملاک قرار میگیرد.

از آنجا که برخی ژورنال های خارجی در لیست سیاه وزارتین ایران قرار دارند، جهت تسهیل کار پژوهشگران گرامی این امکان فراهم شده است تا برمبنای آخرین لیست به روزرسانی شده دفتر گسترش تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم ،  وضعیت ژورنال مدنظر در لیست های سیاهه مذکور  مشخص شود.

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق، مسیر چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم را برای پژوهشگران و محققین  هموار می سازد و با ارائه خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب مجله مناسب، آنها را یاری می رساند.
برای ثبت سفارش میتوانید با شماره های 09149724933 و یا 04133373424 با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

دانلود آخرین بلک لیست دانشگاه آزاد

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق