خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

فهرست مجلات نمایه شده در ISC  (ای اس سی)

انتشار 3 آبان 1396
مطالعه 1 دقیقه

پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی، به اختصار ISC نخستین پایگاه رتبه بندی استنادی در جمهوری اسلامی ایران است که این پایگاه توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و...

فهرست مجلات نمایه شده در ISC  (ای اس سی)


پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی، به اختصار ISC نخستین پایگاه رتبه بندی استنادی در جمهوری اسلامی ایران است که این پایگاه توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری شیراز تهیه شده است. و سومین پایگاه استنادی پس از ISI و SCOPUS محسوبمی شود که برای سنجش عملکرد پژوهشی کشورها محسوب می شود بطوریکه ۵٧ کشور اسلامی در آن مشارکت دارند .

  اهداف پایگاه ISC

از اهداف پایگاه ISC علاوه بر اطلاع رسانی، بستری مناسب برای گسترش علم و توسعه علم سنجی در کشورهای اسلامی با توجه به ضوابط اخلاقی و حقوق اسلامی در تولید و نشر علم فراهم ساخته و زمینه مناسب برای تعاملات بهینه دانشمندان مسلمان و مراکز اسلامی هست .

براساس جدول ارزیابی نمره مقالات دانشگاه ازاد اسلامی و وزارت علوم، مقالات ISC برای اخذ دو نمره پایاننامه مقطع کارشناسی ارشد 1 الی 1.5 امتیاز و جهت پذیرش در مصاحبه دکتری 4 الی 5 امتیاز تعلق می گیرد و و هچنین اعضاي هیئت علمي براي چاپ هر مقاله در پایگاه استنادي ISC در کمترین زمان و با هزینه مناسب نسبت به پایگاه ISI می توانند جهت ارتقا رزومه شغلی و افزایش حقوق و همچنین افزایش اعتبار علمی خود اقدام نمایند.

با انتخاب ژورنال ISC جهت اطمینان کامل از ایندکس شدن، بطوریکه باید در لیست ژورنال های جهان اسلامی نمایه شده باشد ، موسسه تحقیقاتی پژوهشی افق تلاش نموده این مجلات را در یک فایل در اختیار دانشجویان و اساتید محترم قرار دهد .

فهرست مجلات نمایه شده در ISC خارجی کلیک کنید .
فهرست مجلات نمایه شده در ISC داخلی کلیک کنید .

جهت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های 04133373424 - 09149724933 تماس حاصل نمایید. و برای سفارش خود ابتدا عضو سامانه شده و سپس درپنل کاربری سفارش خود را ثبت کنید. و یا به ایمیل @gmail.com2011isiisc درخواست را ارسال کنید .

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق