خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

فهرست مجلات پابمد Pub Med

انتشار 4 آبان 1396
مطالعه 1 دقیقه

پاب مد (به انگلیسی PubMed) در ژانویه سال ۱۹۹۶ توسط کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده آمریکا راه اندازی شد. یک موتور جستجوی تحت وب رایگان است که دسترسی به چندین پایگاه داده اصلی در گستره وسیعی ب

فهرست مجلات پابمد Pub Med

محتوای مجلات PubMed

پاب مد (به انگلیسی PubMed) در ژانویه سال ۱۹۹۶ توسط کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده آمریکا راه اندازی شد. یک موتور جستجوی تحت وب رایگان است که دسترسی به چندین پایگاه داده اصلی در گستره وسیعی برای جستجوی مقالات منتشره در رشته های پزشکی، زیست شناسی، پرستاری، داروسازی، دندان پزشکی، دامپزشکی، مامایی، مراقبت های پزشکی، آموزش بهداشت، روانپزشکی و روانشناسی، بیومدیکال را فراهم می کند که  در واقع بالغ بر ۲۲ میلیون منبع را پوشش میدهد که از طریق مختلف مانند بانک مدلاین جمع آوری شده اند. مدلاین بزرگترین زیرمجموعه از پابمد می باشد.

دانشجویان و محققان و اساتید دانشگاهی گرو علوم پزشکی و علوم پزشکی پایه  در صورت تمایل به  ارتقاء رزومه علمی خود و برای  اپلای در دانشگاه های خارج از کشور و یا مصاحبه دکتری دانشگاه های علوم پزشکی، دکتری پژوهش محور دانشگاه های علوم پزشکی مناسب است  با توجه به بازه زمانی کوتاه و همچنین هزینه کمتری نسبت به مجلات سایر پایگاه ها به  پذیرش و چاپ مقالات خود در نشریات پابمد اقدام نمایند.

جهت  اطمینان از ایندکس شدن در پایگاه  پابمد، موسسه تحقیقاتی پژوهشی اشراق تلاش نموده این مجلات را در یک فایل در اختیار دانشجویان و اساتید محترم قرار دهد .

برای دانلود  فهرست مجلات نمایه شده در PubMed کیلک کنید

جهت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های 04133373424 - 09149724933 تماس حاصل نمایید. و برای سفارش خود ابتدا عضو سامانه شده و سپس درپنل کاربری سفارش خود را ثبت کنید. و یا به ایمیل @gmail.com2011isiisc درخواست را ارسال کنید .

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق