خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

هزینه چاپ مقاله ISI

انتشار 23 آذر 1396
مطالعه 2 دقیقه

ISI پایگاه داده‌ای جامع  که  مهم‌ترین مقالات علمی و مجلات چاپ‌شده در سراسر دنیا را پوشش می دهد  و تمامی اطلاعات و محتوای مربوط به آن‌ها را در خود جای‌داده است. چاپ مقاله در این پایگاه مهمترین

هزینه چاپ مقاله ISI

ISI پایگاه داده‌ای جامع  که  مهم‌ترین مقالات علمی و مجلات چاپ‌شده در سراسر دنیا را پوشش می دهد  و تمامی اطلاعات و محتوای مربوط به آن‌ها را در خود جای‌داده است. چاپ مقاله در این پایگاه مهمترین ملاک ارزشیابی  تحقیقات برای دانشجویان و اساتید محسوب می شود. در ایران مقاله ای ارزشمند و دارای امتیاز است که در پایگاه ISI  نمایه شده باشد. مجلات  ISI تنها یک موسسه و یک پایگاه نمایه نیست،  بلکه دارای پایگاه های مختلفی است که در هر یک می توان بصورت مستقل به جستجو پرداخت. در زیر لیست پایگاه‎هایی ISI ای که موسسه تامسون رویترز Thomson-Reuters پیشنهاد شده است به قرار زیر است:

Master Journal List
Science Citation Index Expanded Source Publication
Social Science Citation Index Source Publication
Arts and Humanities Citation Index Source Publication

Emerging Sources Citation Index

 

از بین دسته بندی بالا، 4 دسته آخر جزوء مجلات Web Of Sciences (WOS) به شمار می روند. این پایگاه شامل مهمترین مجلات و ژورنالهای علمی جهان است اگر دارای ضریب تاثیر(IF) باشد مجلات  JCR گفته می شود. . که از نظر  اعتبار علمی این مجلات از امتیاز  بالایی برخوردارند.

نوع دیگر از مجلاتی که در پایگاه ISI تحت تامسون رویترز نمایه می شود مجلات ISI Listed است. مجلات ISI Listed   و ISI WOS )بدون  ضریب تاثیر( از نظر داوری آسان بوده و معمولا تضمینی است و اکثراین مجلات چاپ رنگی و شرایط Open Access  دارند از این رو، جهت چاپ مقاله، مجله هزینه ای را از نویسندگان مقاله دریافت می کند و بصورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار داده  و قابل دانلود می باشد. هزینه هر مجله نسبت به هر رشته متفاوت و  شرایط خاص خود را دارند ولی به طور تقریبی  هزینه چاپ مقاله در  ISI بین 800.000 الی 1700.000 تومان می باشد

 قابل ذکر است که اگر مجله ای Open Access نباشد تنها چکیده مقاله قابل رویت می باشد در اینصورت مخاطبین باید هزینه را پرداخت کنند تا مجله متن کامل مقاله را در اختیارشان قرار دهد.

موسسه تحقیقاتی پژوهشی افق طی فعالیت متوالی  و تجربیات چندین ساله  خود  در  زمینه چاپ مقاله  با رایزنی موثر با  مجلات معتبر ISI  شما دانشجویان و پژوهشگران ارجمند را در این زمینه یاری می رساند تا مقالات علمی خود را در مجلات معتبر و مورد تایید وزارتین به چاپ برساند.

اگر بخواهید مقاله ای توسط موسسه اشراق به یکی از مجلات ISI ( Listed و WOS)  ارسال گردد مقاله بدون دریافت هیچ هزینه ای برای داوری به مجله ارسال می گردد.بعد از پذیرش جهت دریافت  نامه پذیرش هزینه دریافت و مقاله وارد پروسه چاپ می‌گردد.

و برای مجلات نوع   ISI JCR،  در ابتدا جهت سابمیت مقاله مبلغی معادل 250 هزار تومان دریافت شده و مقاله جهت داوری به مجله ارسال می گردد.پروسه داوری مجلات نسبت به بقیه مجلات طولانی تر و سخت تر است.بعد از مشخص شدن نتیجه داوری در صورت مثبت بودن هیچ هزینه جهت دریافت نامه اکسپت دریافت نخواهد شد.این مجلات برای چاپ مقاله هزینه ای دریافت نمی کنند و رایگان هستند.

خدمات کلی جهت  چاپ مقالات ISI در موسسه اشراق

موسسه تحقیقاتی پژوهشی افق در خصوص  چاپ مقالات علمی ISI  خدمات زیر را ارائه می دهد :

  1. ترجمه و ویرایش تخصصی فارسی به انگلیسی
  2. معرفی مجلات مرتبط و معتبر ISI(لیست ویژه مجلات که موسسه می تواند رایزنی کند)
  3. بررسی مجلات علمی و شناسایی مجلات بی اعتبار و هایجکت(جعلی)
  4. تنظیم فرمت مقاله براساس راهنمای مجله
  5. ارسال مقالات به مجلات ISI و پیگیری ها تا دریافت پذیرش و چاپ نهایی
  6. پرداخت های بین المللی (پرداخت هزینه ثبت نام، داوری و چاپ مقالات علمی)
  7. بررسی سرقت ادبی مقالات

البته نوع خدمات ما به نوع درخواست شما دانشجویان و اساتید محترم بستگی دارد و همه این خدمات را بصورت مجزا نیز ارئه می دهیم.

جهت ارسال سفارشات و مشاوره رایگان در این زمینه ابتدا عضو سامانه شده و سپس می توانید با شماره های 04133373424 – 09149724933  تماس بگیرد  و یا با آدرس ایمیل:isiisc2011@gmail.com درخواست خود را ارسال نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
کارشناس موسسه اشراق
2 سال پیش
در پاسخ به:
باسلام میخوام مقاله در حوزه طراحی لباس و هنر چاپ کنم ولی نمیدونم چه مجلاتی اون چاپ میکنن. لطفا در این زمینه راهنماییم کنید
سلام و عرض ادب می توانید از طریق آدرس ایمیل زیر و یا واتساپ شماره زیر لیست مجلات مرتبط با مقاله خود را دریافت کنید . isiisc2011@gmail.com 09149724933
بازدیدکننده
شایسته مرادی
2 سال پیش
باسلام میخوام مقاله در حوزه طراحی لباس و هنر چاپ کنم ولی نمیدونم چه مجلاتی اون چاپ میکنن. لطفا در این زمینه راهنماییم کنید


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق