خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

لیست کامل مجلات اسکوپوس (Scopus) سال 2016

انتشار 14 دی 1395
مطالعه 1 دقیقه

مجلات اسکوپوس 2016

لیست کامل مجلات اسکوپوس (Scopus)  سال 2016

مجلات اسکوپوس(Scopus)

 پایگاه استنادی SCOPUS یکی از بزرگترین پایگاه داده های انتزاعی از چکیده ها و ادبیات مروری از مقالات می باشد که شامل مجموعه ی گسترده ای از نشریات ، کتب و مقالات کنفرانسی می باشد. گستردگی این پایگاه به حدی می باشد که از طریق محصولات آن بصورت کلی میتوان خروجی تحقیقات دانشمندان ، اساتید و دانش پژوهان را حیطه های مختلف علوم ، تکنولوژی ، بهداشت ، علوم اجتماعی، انسانی و هنر و غیره را بصورت ملموسی درک کرد.

 Scopus به عنوان شاخه ای از انتشارات Elsevier شامل بیش 55 میلیون عنوان مقاله،کتاب و غیره در 21915 عنوان مجله و کتاب چاپ شده اند که دربرگیرنده بیش از 5000 انتشارات می باشد.

ایندکس Scopus به عنوان پایگاه استنادی معتبر و قابل قبول در سرتا سر دانشگاه های دنیا می باشد. بصورتی که در کشور ما نیز نشریات نمایه شده در این ایندکس دارای اعتبار بالایی نزد دانشگاه ها می باشند. توضیحات مربوط به این ایندکس را میتوان از طریق وبسایت Elsevier   یافت . همچنین بمنظور استعلام نشریات مجله ای نمایه شده در SCOPUS می توان به لینک تهیه شده در وبسایت Elsevier تحت عنوان journal title list  مراجعه نمود. همچنین لیست کتاب های دارای این نمایه نیز در لینکی تحت عنوان book title list در فایل های اکسل با توضیحات و جزئیات کامل شامل ایمپکت فاکتور ها و غیره درج  شده است.

برای اطمینان از ایندکس بودن یک مجله در موسسه اسکوپوس می توانید به آدرس سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.scimagojr.com/journalsearch.php

 

موسسه اشراق آمادگی لازم جهت  چاپ مقالات علمی شما در مجلات اسکوپوس  اعلام میکند.

 

از لینک زیر میتوانید مجلات اسکوپوس را دانلود کنید :

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق