خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

لیست مجلات اسکوپوس (SCOPUS) وزارت علوم

انتشار 6 آبان 1396
مطالعه 0 دقیقه

اسکوپوس یکی ازنمایه های استنادی معتبر است که اطلاعات کتاب شناختی حدود 20میلیون سند را درخود جمع آوری کرده است. و اطلاعات اکثر ناشران علمی را از سراسر جهاندرخود جای داده است، گستردگی این پایگا

لیست مجلات اسکوپوس (SCOPUS) وزارت علوم

اسکوپوس یکی ازنمایه های استنادی معتبر است که اطلاعات کتاب شناختی حدود 20میلیون سند را درخود جمع آوری کرده است. و اطلاعات اکثر ناشران علمی را از سراسر جهان درخود جای داده است، گستردگی این پایگاه به حدی می باشد که از طریق محصولات آن بصورت کلی میتوان خروجی تحقیقات دانشمندان ، اساتید و دانش پژوهان را حیطه های مختلف علوم ، تکنولوژی ، بهداشت ، علوم اجتماعی، انسانی و هنر و غیره را بصورت ملموسی درک کرد.

شایان ذکر است که اسکوپوس یکی از محصولات الزویر می‌باشدکه استفاده از اطلاعات آن نیاز به اشتراک و پرداخت هزینه دارد.

دانشجویان  کارشناسی ارشد و دکتری و اساتید محترم قبل از انتخاب  ژورنال با نمایه Scopus ، باید به آخرین لیست مجلات معتبر  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت شناسایی اعتبار مجلات توجه نمایند.

ژورنال های معتبر Scopus

موسسه تحقیقاتی پژوهشی افق  تلاش نموده تا با فراهم نمودن فهرست لیست ژورنال های معتبر Scopus،  در اختیار دانشجویان و فرهیخته گان ارجمند  قرار دهد جهت دريافت  به لينك زير مراجعه نماييد.

جهت مشاوره رایگان موسسه اشراق در این زمینه با شماره های 04133373424 - 09149724933 تماس حاصل نمایید. و برای سفارش خود ابتدا عضو سامانه شده و سپس درپنل کاربری سفارش خود را ثبت کنید. و یا به ایمیل @gmail.com2011isiisc درخواست را ارسال کنید .

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق