خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

لیست مجلات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد

انتشار 4 آبان 1396
مطالعه 1 دقیقه

همانطور که پژوهشگران گرامی مطلع می باشند  دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای سیاست علمی و ارزشی ، لیست مجلات نامعتبر خارجی را بطور مستمر اعلام و به روزرسانی میشود. آخرین سیاهۀ نشریات نامعتبر و جعل

لیست مجلات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد

همانطور که پژوهشگران گرامی مطلع می باشند  دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای سیاست علمی و ارزشی ، لیست مجلات نامعتبر خارجی را بطور مستمر اعلام و به روزرسانی می شود. آخرین سیاهۀ نشریات نامعتبر و جعلی همواره از طریق وبگاه  دفتر گسترش تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی ( Http://rvp.iau.ir/sp ) منتشر می‌شود و در دسترس دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور قرار می‌گیرد. در خصوص این سیاهه‌ها، توجه به نکته‎های زیرضروری است:

  1. با توجه به ماهیت متفاوت نشریات نامعتبر و جعلی، این دو گروه نشریات از یکدیگر تفکیک شده و در جدولهای جداگانهای قرار داده میشوند.
  2. نکتۀ قابل توجه دیگر، ضرورت توجه به آخرین سیاهۀ منتشر شدۀ این دفتر و لزوم مالک قرار دادن آن برای شناسایی نشریات نامعتبر است. بنابراین، با انتشار هر سیاهۀ جدید بر روی وبسایت این دفتر، سیاهههای قبلی از درجۀ اعتبار ساقط و سیاهۀ جدید بهطور کامل جایگزین آن شده و مالک قرار میگیرد. به این ترتیب، اعتبار نشریات باید با توجه به عناوین و تاریخهای درج شده در آخرین سیاهه، مورد ارزیابی و تجدید نظر قرار گیرند و از مالک قرار دادن سیاهههای قدیمی خودداری شود.
  3. با توجه به متفاوت بودن ماهیت نشریات جعلی، زمان ورود این نشریات به سیاهه مطرح نبوده و از این رو، در مقابل نشریات جعلی هیچ تاریخی که نشاندهندۀ زمان ورود این نشریات به سیاهه باشد درج نشده است. لذا ضروری است تمامی مقاالت منتشر شده در این نوع نشریات، نامعتبر محسوب شوند.

با وجود این، در خصوص سیاهۀ نشریات جعلی نیز باید تأکید شود که همواره آخرین سیاهۀ منتشر شده بر روی وب سایت دفتر گسترش تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی ملاک عمل خواهد بود و هر سیاهۀ جدید، جایگزینی برای سیاهه های قبلی محسوب می شود.

 بلک لیست جدید مجلات نامعتبر و جعلی دانشگاه آزاد اسلامی (مهر 96) را از لینک زیر دریافت نمایید

دانلود آخرین و جدیدترین بلک لیست دانشگاه آزاد ( مهر 96)

جهت مشاوره رایگان موسسه اشراق در این زمینه با شماره های 04133373424 - 09149724933 تماس حاصل نمایید. و برای سفارش خود ابتدا عضو سامانه شده و سپس درپنل کاربری سفارش خود را ثبت کنید. و یا به ایمیل @gmail.com2011isiisc درخواست را ارسال کنید .

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق