خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

لیست مجلات جی سی ار (JCR)

انتشار 16 دی 1396
مطالعه 2 دقیقه

هر مجله ISI بر اساس JCR یا   Listed بودن دارای امتیازات جداگانه هستند. بیشترین امتیاز به مقالات چاپ شده در مجلات نمایه شده در JCR اختصاص یافته است.

لیست مجلات جی سی ار (JCR)

دانشجویان عزیز در مقاطع ارشد و دکتری برای تحصیلات تکمیلی و اساتید محترم برای ارتقای علمی و شغلی خود نیازمند چاپ مقاله در مجلات ISI هستند. مجلات با ایندکس ISI در Master Journal List نمایه می شود این مجلات به دو دسته ایمپکت دار (JCR) و غیر ایمپکت دار (ISI LISTED) تقسیم بندی می شوند. در ایران طبق بخش نامه وزارت علوم که به دانشگاه ها و مراکز علمی ابلاغ گردیده است  هر مجله ISI بر اساس JCR یا   Listed بودن دارای امتیازات جداگانه هستند. بیشترین امتیاز به مقالات چاپ شده در مجلات نمایه شده در JCR اختصاص یافته است. .

ضریب تاثیر (Impact Factor)  

مهمترین شاخص JCR، ضریب تاثیر یا همان ایمپکت فاکتور است شاخصی برای ارزیابی مجلات و ژورنال های مهم دنیا محسوب می شود در واقع یک عدد مبنی بر محاسبه تعداد ارجاعات به مقاله‌ی چاپ شده در یک مجله علمی است بطور مثال برای هر مجله ISI در سال 2016میلادی بخواهیم ایمپکت فاکتورش را محاسبه کنیم داریم : 

مقاله

و این شاخص هر سال بصورت گزارشات ارجاع مجله یا JCR ٬توسط موسسه تامسون رویترز  منتشر می شود. و از طریق  Web of knowledge  به شرط پرداخت وجه اشتراک قابل دستیابی است.

هزینه چاپ مقاله JCR

سالانه تعداد زیادی بین دو الی سه هزار مجلات با رعایت استانداردهای موسسه تامسون رویترز در Master Journal List قرار می گیرند اما تنها تعدادی از آنها توانسته اند ایمپکت فکتور بگیرند و وارد لیست بخش JCR Science Edition شوند. و در صورتی که قوانین و استانداردهای موسسه ISI توسط آنها رعایت نشده باشد، نام آنها از JCR حذف می شود.

برای دسترسی به مجلات ایمپکتدار به پایگاه های زیر مراجعه کنید که معمولا از داخل کتابخانه های دانشگاهی و مراکزی علمی مقدور است.

  • Science citation index expanded

  • Social Science citation index

موسسه تحقیقاتی پژوهشی اشراق سعی نموده  با قرار دادن لیست مجلات جی سی ار مورد تایید وزارت علوم شما را در انتخاب مجلات ایمپکتدار یاری رساند برای داشتن این لیست فایل زیر را دانلود کنید:

اینجا را کلیک کنید

یکی از مهمترین امکانات مجلات ایمپکتدار تخصصی بودن مجلات می باشد. قابل ذکر هست که این مجلات داوری سخت و نسبتا طولانی دارند. اما در صورت پذیرش مقاله ای ، آن را بصورت رایگان بدون دریافت هزینه ای چاپ می کنند. موسسه تحقیقاتی پژوهشی افق با سالها فعالیت خود در خصوص چاپ مقاله می تواند خدمات زیر را ارائه دهد:

1.ترجمه فوق تخصصی فارسی به انگلیسی 

2.ویرایش ساختاری و ادبی مقاله

3.معرفی مجلات  JCR مرتبط با مقاله 

4. قرار دادن مقاله در فرمت استاندارد مجله انتخابی

5. ارسال و انجام تمامی مراحل سابمیت

بمنظور شروع پروسه برای مجلات JCR موسسه اشراق مبلغ 250 هزار تومان جهت سابمیت دریافت میکند و مقاله برای داوری به مجله ارسال میگردد.  قطعا تلاش ما بر این خواهد بود که مقاله ی ارزشمند شما  با رایزنی هایی که انجام خواهد شد،  در مدت زمان کوتاه  به نتیجه برسد. اما به طور تقریبی در 4 الی 9 هفته نتیجه داوری مشخص می شود.

جهت مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره های 04133373424 – 09149724933  تماس بگیرد  و یا از قسمت ثبت سفارشات درخواست خود را ارسال نماید .

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
3 سال پیش
در پاسخ به:
با سلام. مجلات جی سی آر رشته روانشاسی را میخواستم. واینکه تو این زمینه کمکی می تونید بکنید؟ باتشکر.
با سلام و احترام درصورت تمایل به دریافت لیست مجلات لطفا عنوان و چکیده مقاله ، مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی ، دانشگاه محل تحصیل ، نام و شماره تماس را به آدرس ایمیل زیر و یا تلگرام و واتساپ ارسال فرمایید تا کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما لیست مجلات مرتبط را ارسال نمایند. isi.eshragh@gmail.com 09911851170 بهراد @eshrag_company
بازدیدکننده
حسین
3 سال پیش
با سلام. مجلات جی سی آر رشته روانشاسی را میخواستم. واینکه تو این زمینه کمکی می تونید بکنید؟ باتشکر.


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق