خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

مدت زمان داوری مقاله در مجلات ISI

انتشار 9 دی 1396
مطالعه 1 دقیقه

با توجه به اینکه چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI از امتیازات بالای برخوردار هست زمان داوری مقالات نیز برای یک محقق اهمیت دارد در واقع این امر به موارد متعددی از قبیل نوع مجله بستگی دارد.

مدت زمان داوری مقاله در مجلات ISI

زمان تقریبی چاپ مقاله در مجلات ISI

با توجه به اینکه چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI از امتیازات بالای برخوردار هست زمان داوری مقالات نیز برای یک محقق اهمیت دارد در واقع این امر به موارد متعددی از قبیل نوع مجله بستگی دارد اگر مجله ای  دارای Impact Facctor باشد پروسه داوری آن به طور تقریبی 4 الی 9 هفته زمان می برد تا نتیجه ی داوری مشخص شود اما برای اینکه از زمان تقریبی داوری مجلات مطلع شوید روش های زیر را برای شما پیشنهاد می کنیم:

- در سایت تامسون رویترز در بخش Master Journal List   با وارد کردن شناسه ISSN مجله مدنظر و بانمایه شدن آن در صقحه بعدی، در قسمت ACCEPT RIATO پذیرش سخت یا آسان بودن مجله را مشاهده خواهید کرد و در بخش PEER REVIEW مدت زمان داوری و بررسی مقاله بطور تقریبی  را مطلع می شوید.

-  مجلاتی که در Elsevier نمایه می شوند در وب سایت اصلی الزویر  برای مجله های خود میانگین مدت زمان داوری مقاله در هر مجله  را منشر کرده است

- در سایت اصلی  مجلات ایمیل و نام سردبیر مجله موجود می باشد می توانید با ادیتور مجله نسبت به سوالات خود مکاتبه نمایید تا شما را از مدت زمان تقریبی داوری مقالات مطلع سازند.

-    روش دیگر این هست که  می توانید از سایت مجله مقالاتی که عنوان، محتوا شبیه به مقاله شما باشد را دانلود کرده و مطالعه کنید که آن مقاله از ابتدای سابمیت شدن تا دریافت کامنت های داوران چقدر زمان برده است مطلع می شوید.

گروه تحقیقاتی پژوهشی اشراق با فعالیت چندین ساله خود در زمینه چاپ مقاله  سعی نموده تا با رایزنی موثر  از مجلات معتبر ISI،  به اخذ پذیرش مقالات علمی ارزشمند دانشجویان و اساتید محترم در مدت زمان کوتاه 20 روزی از مجلات معتبر ISI عملی سازد. ملاک تشخیص مجلات ISI در این موسسه نمایه شدن در سایت تامسون رویترز است و همچنین جهت انتخاب مجله عدم وجود در بلک لیست وزارت علوم، دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت  اهمیت دارد.

جهت  مشاوره رایگان در این زمینه می توانید عضو سامانه شوید و با شماره های 04133373424 – 09149724933  تماس بگیرد و یا با آدرس ایمیل:isiisc2011@gmail.com درخواست خود را ارسال نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق