خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

مجلات علمی پژوهشی معماری 

انتشار 20 دی 1396
مطالعه 2 دقیقه

معماری هنر و دانش طراحی سازه ها و بناهای بزرگ و سایر ساختارهای کالبدیست. طراحی معماری در اصل استفاده از مهارت هنری یک فرد با بهره گیری از دانش ریاضیات برای تبدیل ذهنیت به کالبد عینی در قالب ف

مجلات علمی پژوهشی معماری 

مجلات علمی پژوهشی معماری 

معماری هنر و دانش طراحی سازه ها و بناهای بزرگ و سایر ساختارهای کالبدیست. طراحی معماری در اصل استفاده از مهارت هنری یک فرد با بهره گیری از دانش ریاضیات برای تبدیل ذهنیت به کالبد عینی در قالب فرم، محتوا و عملکرد آن می باشد(لامونت مور).

 طراحی ساختمان یکی از کارهایی اصلی مهندسی معماری محسوب می شود. پیشرفت و توسعه در معماری بناها می تواند در شناسایی هویت و فرهنگ جامعه مثمر ثمر باشد چرا که  آثار معماری به عنوان نمادهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی یک کشور محسوب می شود. بطوری که تمدن‌ تاریخی هر کشوری در ابتدا با آثار معماری شناخته می شود.

لذا افرادی که رشته ی معماری را برای تحصیل خود انتخاب می کنند بایستی مهارت های لازم در زمینه ی هر دو رشته ی  هنر و ریاضیات را داشته باشند

 گرایش های مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد

·         معماری

·         معماری پایدار

·         معماری فضاهای اموزشی و فرهنگی

·         معماری مسکن

·         معماری فضاهای بهداشتی _درمانی

·         معماری فنی

·         معماری فناوری

 

تخصص های یک مهندس معمار شامل:

  • معمار بناهای مسکونی
  • معمار ساختمان های تجاری
  • معمار و طراح داخلی
  • معماری فضاهای عمومی شهری
  • معمار صنعتی 

برای پیشرفت و توسعه علم معماری، دانشجویان و اساتید محترم جهت تبادل اطلاعات بین دانشمندان ایرانی می توانند یافته های علمی خود را بصورت مقاله علمی در آورده و در مجلات علمی پژوهشی داخلی به چاپ برسانند. البته برای تحصیلات تکمیلی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین برای ارتقاء علمی و شغلی اساتید رزومه قوی محسوب می شود  که باید برای دریافت امتیاز اقدام نمایند.

نحوه ی نگارش مقاله ی علمی پژوهشی شامل بخش های زیر می باشد:

1.      عنوان

2.      چکیده

3.      کلمات کلیدی

4.      مقدمه

5.      متد و روش ها

6.      نتایج

7.      بحث

8.      نتیجه گیری

9.      تقدیر و تشکر

10.  فهرست منابع

با نگارش مقاله در اصول نشریات علمی پژوهشی، شما می توانید  فهرستی  از  مجلات علمی پژوهشی داخلی معماری که در فایل زیر  قرار دادیم دانلود کنید:

کلیک کنید

و با انتخاب یکی از مجلات معتبر که مورد تایید تمامی وزارتین می باشد جهت چاپ مقاله اقدام نمایید.

اکسپت و چاپ مقاله علمی پژوهشی  در موسسه اشراق:

موسسه تحقیقاتی پژوهشی اشراق  با فعالیت چندین ساله در زمینه چاپ مقاله و با تکیه بر تجربیات و رایزنی های موثر خود  با مجلات معتبر علمی پژوهشی داخلی، می تواند شما عزیزان را  در این زمینه یاری رساند  چرا که اقدام هر فرد برای این مجلات  همانطور که در مطالب قبلی اشاره به سخت گیر بودن و طولانی بودن پروسه داوری مجلات علمی پژوهشی شده است، حتی ممکن هست یکسال بعداز اقدام نتوانید به نتیجه برسید ما موسسه اشراق توانی رایزنی در تسریع زمان داوری داریم و همچنین با پیگیری مکرر  و با رعایت اصول استاندارهایی که هر مجله علمی پژوهشی دارد تلاش نموده تا  شما را به نتیجه مثبت از داوری مقاله خود برسانیم.

شایان ذکر می باشد هزینه مجلات علمی پژوهشی بالای 700 هزارتومان می باشد که برای شروع پروسه ما ابتدا هزینه 250 هزار تومان جهت سابمیت مقاله دریافت می کنیم و بعد از پذیرش الباقی هزینه جهت دریافت نامه پذیرش و همچنین جهت چاپ پرداخت می شود.

برای  ارسال سفارشات و مشاوره رایگان در این زمینه می توانید عضو سامانه شوید و با شماره های 04133373424 – 09149724933  تماس بگیرد  و یا درخواست خود را از طریق ثبت سفارشات ارسال نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق