خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

مراحل اکسپت مقاله در مجلات معتبر

انتشار 5 فروردین 1397
مطالعه 3 دقیقه

با توجه به سابقه چندین ساله موسسه اشراق در چاپ مقالات در مجلات معتبر جهانی شما پژوهشگران و محققین گرامی می توانید مقالات خود را با اطمینان خاطر به موسسه اشراق بسپارید و مقاله خود را در کمترین

مراحل اکسپت مقاله در مجلات معتبر

اکسپت مقاله

پذیرش مقاله پس از ارسال مقاله و تاییدیه داوری آن توسط داوران ژورنال، که بعد از طی کردن مراحل به قسمت اکسپت مقاله میرسییم ما در اینجا شما را با مراحل اکسپت مقاله اشنا می کنیم:

  • اصلاح مقاله:در صورتیکه بر اساس نظر داوران مقاله نیازمند اصلاحیه باشد، سردبیر مجله پیش‌نویس ارسال شده توسط نویسنده را به همراه نکات و پرسش‌های مطرح شده توسط هر یک از داوران باز می‌گرداند. نویسندگان ارجمند به تمام نکاتی که توسط داوران به آنها اشاره شده است اصلاح و به سوالات آنها جوابی روشن و رسا دهید. و نسخه اصلاح شده (Revised manuscript)، خودتان را به همراه فایل پاسخ به سوالات داوران را به صورت جداگانه تهیه کرده تا برای بررسی و داوری مجدد به مجله ارسال کنید .

  • اخذ نامه پذیرش و چاپ مقاله: مقاله پس از تاییدیه توسط داوران و تاییدیه سردبیر اصلی مجله، مورد پذیرفته قرار می گیرد و تا 48 ساعت بعد از واریزی هزینه نامه پذیرش واکسپت نهایی و قابل پیگیری از طرف مجله ارسال می شود و در نهایت در پروسه چاپ قرار می گیرد . دقت کنید که در نسخه مقاله پذیرش شده، تغییرات کلی مانند حذف شکل و یا تغییر محتوا انجام نخواهد شد و فقط تغییرات جزیی بسیار ساده قابل تغییر است. پس از ، نویسنده مسئول در صورت نیاز مکاتبات فرم‌هایی از جمله فرم کپی رایت (Copyright) را تکمیل می‌کند تا شما تایید کنید مقاله شما در مجلات دیگری به چاپ نرسده و در هیچ مجله ی دیگری در پروسه داوری و چاپ قرار ندارد. از دیگر فرم‌های مهم، فرم چاپ رنگی شکل‌ها و نمودارها، فرم open access بودن مقاله، فرم درخواست تعداد نسخه چاپ شده از مقاله هست. مجلات پس از طی مدت زمان پروسه چاپ، گالری پروفی از نسخه پذیرفته شده (Accepted manuscript) توسط داورها را برای موسسه ارسال می نمایند تا تمامی تغییراتی که نیاز است تا قبل از چاپ انجام شود اعمال نمایند و در نهایت مجله گالری پروف های نهایی شده را در سایت مجله به صورت آنلاین (Online) به جامعه علمی ارائه می‌کنند.

پروسه زمانی چاپ مقالات علمی در مجلات تضمینی

مدت زمان لازم از پذیرش مقاله تا چاپ آن (مشخص شدن سال چاپ، جلد و شماره صفحات) بستگی دارد و به تعداد مقالاتی هست که در صف چاپ قرار دارند و نیز وابسته به تعداد شماره‌ مجلات چاپ شده سالانه مجله بستگی دارد که در سال چند جلد چاپ می‌کند. هر چه تعداد شماره‌های چاپ شده توسط یک مجله در سال زیاد باشد ، از پذیرش مقاله تا چاپ نهایی آن مدت زمان کمتری مورد نیاز است. به عنوان مثال سرعت چاپ و پذیرش مقاله پذیرفته شده در مجله‌ای که در سال، دوازده شماره چاپ می‌شود (هر ماه یک شماره) دربرابر مجله‌ای که در سال، شش شماره چاپ می‌شود (هر دو ماه یکبار) دو برابر میباشد .

مقالات مختلف هزینه های مختلفی دارند که معمولا از 550.000 تومان تا 2.000.000 تومان متغیر می باشند. همچنین زمان داوری مجلات نیز بین 1 هفته تا 4 ماه متفاوت است. بسته به نوع مجله انتخابی شما در زمان سفارش، هزینه ها و زمان بندیهای آنها نیز بطور دقیق و کامل برای فرهیختگان گرامی از طریق کارشناسان ما اطلاع رسانی می شود و مشاوره های لازمه برای شما توضیخ داده میشود.

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.
برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل isiisc2011@gmail.com ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

خدمات پذیرش و چاپ مقاله در موسسه انتشاراتی اشراق

با توجه به نیاز مشتریان عزیز اعم از دانشجویان و اساتید و دانشگاهیان برای چاپ و نشر مقاله، موسسه انتشاراتی اشراق با گزینش دقیق و چند مرحله‌ای تیم فنی خود، در صدد ارائه خدمات با حفظ نهایت تعهد در امانت‌داری و کیفیت است تا دغدغه‌ی مراجعین برای چاپ و نشر مقاله را برطرف سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد پذیرش و چاپ مقاله در موسسه انتشاراتی اشراق، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لوگو

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

سوالات متداول

شما می توانید با ارسال فایل مقاله خودتان از طریق ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر از طرف کارشناسان موسسه انتشاراتی اشراق هزینه نهایی را دریافت کنید.

پذیرش مقاله کاملا وابسته به کیفیت مجله می‌باشد. برخی از ژورنالها مقاله را به صورت تضمینی پذیرش می‌کنند اما برخی دیگر پذیرش تضمینی ندارند و همه چیز وابسته به نظر داوران می‌باشد.

زمان پذیرش و چاپ یک مقاله در ژورنال معتبر کاملا بستگی به زمان داوری دارد. پروسه داوری هرچقدر طولانی تر باشد واضح است که مقاله مدت زمان بیشتری در انتظار خواهد بود. اما اگر نتیجه داوری سریعتر مشخص شود مقاله در سریعترین زمان ممکن پذیرفته خواهد شد پس نتیجه کاملا وابسته به زمان داوری می‌باشد.

سوالات بیشتر
در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق