خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

نحوه دسته بندی نشریات ISI

انتشار 10 اسفند 1396
مطالعه 1 دقیقه

برای محققین و پژوهشگرانی که دوست دارند و علاقمند به چاپ مقاله در ژورنالهای بین المللی هستند در ابتدای کار با سولات بیشماری همراه میشوند و نیاز به یک مشاور پیدا میکنند موسسه اشراق پیشرو در چاپ

نحوه دسته بندی نشریات ISI

رای محققین و پژوهشگرانی که دوست دارند و علاقمند به چاپ مقاله در ژورنالهای بین المللی هستند در ابتدای کار با سولات بیشماری همراه میشوند و نیاز به یک مشاور پیدا میکنند موسسه اشراق پیشرو در چاپ مقالات ارزشمند دوستان مشاوره رایگان در خدمت عزیزان قرار میدهد.بنابراین در این بخش انواع رتبه بندی مجلات ISI را برایتان مینویسیم:

مجلات  ISI بر اساس رتبه بندی

  1. مجله های ISI W.O.S
  2. مجله های ISI listed
  3. مجله های غیر ISI معتبر مثل Scopus, Pubmed/Medline
  4. مجله های ISC 
  5. مجله های علمی پژوهشی و علمی ترویجی

تشخیص رتبه بندی مجله ها

1. برای فهمیدن مجلاتی که  ISI WOS بهترین و مطمئن ترین روش مراجعه به سایت تامسون رویترز می باشد. بعد از ورود، ISSN مجله را  در قسمت جستجو وارد می کنید. در صورتی که در قسمت Coverage مجله، یکی از موارد زیر موجود باشد و ضریب تاثیر Impact Factor  آن در لیست Journal Citation Report که هرساله توسط موسسه تامسون درنظر گرفته و منتشر می شود، موجود باشد؛ این مجله جزو مجلات WOS می باشد.

  • (Arts & Humanities Citation Index® (Web of Science
  • (Science Citation Index Expanded™ (Web of Science
  • (Social Sciences Citation Index® (Web of Science

مجلات دارای ایندکس WOS از اعتبار علمی بالاتری برخوردار هستند و برای رسیدن به مرتبه زحمات زیادی کشیده اند و مقالاتی خوب و با کیفیت و بار علمی غنی چاپ کرده اند و مدیریت قوی برای بررسی محتواهای مقالات داشته و دارند.

2. مجلات ISI listed به همین روال کار میکنیم اما در قسمت Coverage مجله با کلماتی همچون BIOSIS و یا Zoological Records برخورد میکنیم که این یعنی مجله ISI-Listed است.این مجلات جزو مجلات تامسون رویترزیا همان ISI است اما ارزش واعتبار این مجلات کمتر از WOS است چون Impact Factor ندارند.

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.

موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.

برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق