خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

نحوه تشخیص یک مجله ISI

انتشار 9 اسفند 1396
مطالعه 1 دقیقه

لیست مقالات چاپ شده در مجلات ISI در تاریخچه موسسه ISI  به مجلات معتبر تامسون رویترز شهرت دارد و همه ساله توسط بنیانگذار موسسه تامسون رویترز به اطلاع دانشمندان و محققان در سراسر جهان میرسد.

نحوه تشخیص یک مجله ISI

  تشخیص ISI بودن مجله

لیست مقالات چاپ شده در مجلات ISI در تاریخچه موسسه ISI  به مجلات معتبر تامسون رویترز شهرت دارد و همه ساله توسط بنیانگذار موسسه تامسون رویترز به اطلاع دانشمندان و محققان در سراسر جهان میرسد و این لیست برای برنامه ریزی کشورها و دانشگاهها نقش بسیار عمده ای دارد.

برای فهمیدن اینکه یک مقاله جزو مقالات ISI هست یا نه، میتوانیم به بخش جستجوی مجلات سایت تامسون رویترز رفته و نام مجله و یا ISSN مجله را جستجو میکنیم.

http://mjl.clarivate.com/

استفاده از مرورگر گوگل برای تشخیص ISI بودن مجله

موتور جستجوی گوگل این قابلیت را به شما میدهد که با یک روش خاص در داخل هر سایتی جستجو کنید. به این ترتیب که شما میتوانید نام مجله خود را در گوگل جستجو کنید و از قرار گرفتن مجله در لیست مجلات ISI اطمینان حاصل کنیم.

شما باید ابتدا داخل یک کاما نام مجله مورد نظر خود را وارد کنید و سپس نام سایت تامسون رویترز را وارد نمایید. اولین نتیجه‌ای که در گوگل ظاهر خواهد شد شما را به صفحه مورد نظر هدایت می‌کند و اگر در آن صفحه نام مجله و مشخصات آن وجود داشت به معنی قرار داشتن آن مجله در لیست مجلات ISI یا همان مجلات تامسون رویترز است.

از این روش می‌توان به گونه دیگری نیز استفاده کرد. به این صورت که به جای نام مجله شماره ۸ رقمی ISSN مجله را وارد کنید. ISSN که به معنی شماره سریال استاندارد بین المللی است، برای هر مجله به صورت اختصاصی وجود دارد و با جستجوی آن به روش فوق می‌توانید از ISI بودن یک مجله کسب اطمینان کنید.

نکته پایانی و قابل ذکر این است که اگرچه روش‌های بسیاری برای جستجوی مجلات ISI وجود دارد اما همواره باید این روش به سایت این موسسه یعنی سایت تامسون رویترز ختم شود. روش معرفی شده در بالا بدون توجه به سایت‌های غیر رسمی، مستقیماً شما را به این سایت هدایت خواهد کرد و یکی از آسان‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های برای جستجوی مجلات معتبر است.

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.

موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.

برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل isiisc2011@gmail.com ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

با تشکر موسسه اشراق

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق