خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

واریز هزینه مقالات و کنفرانس در موسسه اشراق

انتشار 12 مهر 1395
مطالعه 3 دقیقه

هزینه و مدت زمان پایه (پیش فرض) استخراج مقاله و اخذ پذیرش از ژورنال های معتبر در روند کاری هر شخص، تیم یا موسسه ای است که کار چاپ مقالات ISI را دنبال می کنند

واریز هزینه مقالات و کنفرانس در موسسه اشراق

اگر برای شما هم پیش آمده که می خواستید برای دوستان یا آشنایان خود در خارج از کشور مبلغی را واریز کنید، اما برای ارسال با مشکل مواجه شدید، وسترن یونیون یک راه برای حل این مشکلات است.

خدمات واریز حوالجات دلاری در موسسه اشراق

وسترن یونیون یکی از بزرگترین سیستم های انتقال پول در سراسر جهان است و با داشتن بیش از ۳۰۰ هزار کارمند در تمام نقاط جهان بزرگترین شبکه پولی جهان را تشکیل داده است. برای استفاده از سرویس وسترن یونیون هیچ نیازی به داشتن حساب دلاری توسط فرستنده و گیرنده نیست. بلکه کافی است مبلغی را که تمایل دارید به دست شخص دیگری برسانید به ما اعلام کنید. ما هزینه ارسال آن مبلغ را به نزدیک ترین نماینده وسترن یونیون در مقصد مورد نظر شما محاسبه کرده و به شما اعلام می کنیم.

به عنوان مثال شما اگر بخواهید ۱۰۰۰ دلار به دست فرد دیگری در کشوری دیگر برسانید ، با ارسال مشخصات فرد دریافت کننده برای ما ، می توانید مبلغ را به صورت نقد بعد از ۲۴ ساعت به دست او برسانید. پروسه ارسال وجه نقد از طریق وسترن یونیون برای فردی دیگر در خارج از کشور به این صورت است که شما مشخصات فرد دریافت کننده مبلغ را مطابق با پاسپورت برای ما ارسال می کنید و همچنین شهری که مد نظر شماست می فرستید. هزینه کارمزد وسترن یونیون بسته به شهر مقصد و همچنین مبلغ ارسالی ، تغییر می کند. پس از مشخص شدن کارمزد ، با توجه به قیمت روز دلار ، برآورد هزینه خدمت شما ارسال می شود تا نسبت به پرداخت اقدام فرمایید و سپس حداکثر بعد از ۲۴ ساعت فرد دریافت کننده می تواند با مراجعه به یکی از شعب وسترن یونیون در شهر محل سکونت خود ، با نشان دادن مدارک شناسایی خود ، وجه نقد را دریافت کند.

روش های پرداخت هزینه های چاپ مقاله

  1. واریزی از طریق پی پال (PayPal)
    اغلب پرداخت های موسسه، مربوط به پرداخت های چاپ یا پذیرش مقاله فقط از طریق پی پال (PayPal) قابل انجام است. در این صورت پس از مطالعه کامل دستورالعمل پرداخت PayPal می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید تا پرداخت هزینه پذیرش یا چاپ مقاله در ژورنال ظرف مدت 24 ساعت انجام شود.
  2. واریزی از طریق ویزا کارت یا مستر کارت (Visa Card/Master Card)
    اگر با طی کردن روند پرداخت هزینه Publication Fee یا Acceptance Fee به صفحه ای رسیدید که در آن نوع کارت Visa/Master، شماره کارت (Card Number) و تاریخ انقضای کارت (Expiration Date) خواسته می شود، این بدین معناست که پرداخت از نوع قابل انجام با ویزا کارت یا مستر کارت است. در این صورت برای پرداخت هزینه پذیرش یا چاپ مقاله با ویزا کارت یا مستر کارت، پس از مطالعه کامل دستورالعمل در صفحه خدمات واریزی می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید تا پرداخت هزینه چاپ یا پذیرش مقاله در ژورنال (معمولاً ظرف مدت 24 ساعت) انجام شود.

نرخ کارمزد بانکی از طریق پی پال، پرفکت مانی، وبمانی

هزینه ی واریز تا کمتر از ۵۰۰دلار۴٫۵ درصد کارمزد.

هزینه واریز بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار ۳٫۵ درصد کارمزد.

هزینه واریز بیش از هزار دلار ۲٫۵ درصد کارمزد

نحوه سفارش

گام اول: ارسال درخواست از طریق ثبت سفارش یا ایمیل

در این ایمیل نام مجله، آدرس وب سایت مجله، هزینه چاپ و مشخصات حساب بانکی مجله را ارسال نمایید.

گام دوم: درخواست شما بررسی می شود و پیش فاکتور صادر می گردد.

گام سوم: معادل ریالی (هزینه چاپ مقاله + کارمزد) را به حساب بانکی موسسه اشراق واریز نمایید و واریز مبلغ را اطلاع دهید.
گام چهارم: حواله طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت توسط
موسسه اشراق انجام می شود و رسید بانکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
موسسه اشراق به منظور ارج نهادن به دوستان بزرگوار و همچنین شفاف سازی خدمات خود هزینه های واریزی را تقدیم می کند.

در کانال تلگرام موسسه اشراق عضو شوید. و از آخرین اخبار دانشگاهی، آزمون ها، تخفیفات چاپ مقاله درمناسبت های خاص و همچنین مطالب آموزشی این سایت مطلع شوید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق