خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

پذیرش فوری مقاله برای کسب دو نمره ی پایان نامه ارشد

انتشار 20 دی 1396
مطالعه 2 دقیقه

دانشجو با چاپ یک مقاله در مجلات انگلیسی زبان مثل ISI LISTED, SCOPUS و ISC  و دو مقاله در کنفرانس های معتبر ملی و بین المللی داخل کشور مجموعا دو نمره را کسب می نماید.

پذیرش فوری مقاله برای کسب دو نمره ی پایان نامه ارشد

جدول امتیاز بندی نسبت به نوع نشریات

طبق بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد برای  اخذه دو نمره ی پایاننامه خود و همچنین دانشجویان دکتری برای اخذ مجوزه دفاعیه از رساله خود  باید به پذیرش مقاله مستخرج از پایاننامه و رساله اقدام نمایند و در مجلات معتبر  به چاپ برسانند. امتیاز بندی که به نوع مجلات داده شده بصورت جدول زیر می باشد:

 

نوع مقاله

حداکثر نمره برای هر مقاله

الف) نمره پذیرش قطعی یا چاپ مقاله در مجلات ISI

 2 نمره

ب) نمره پذیرش قطعی یا چاپ مقاله در مجلات علمی – پژوهشی وزارتین

1.5 نمره

 پ) نمره پذیرش قطعی یا چاپ مقاله در مجلات انگلیسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC(انتشار یافته در ایران)

 1 نمره

 ت) نمره پذیرش قطعی یا چاپ مقاله در مجلات علمی – ترویجی

 0.5 نمره

 ث) نمره پذیرش قطعی یا چاپ مقاله در مجلات فارسی زبان نمایه شده درISC (انتشار یافته در ایران)

 0.5 نمره

 ج) نمره چاپ مقاله در کنفرانس های معتبر بین المللی خارج از کشور

 1 نمره

چ) نمره چاپ مقاله در کنفرانس های معتبر ملّی و بین الملی داخل کشور

 0.5 نمره

ح) اختراع، اکتشاف، نظریه علمی، مسابقات و جشنواره های ملّی و بین المللی و چاپ کتب علمی مرتبط

 حداکثر دو نمره

 

از آنجایی که دو  نمره کامل به مقالات (ISI (JCR تعلق دارد و پذیرش و چاپ در این مجلات بسیار سخت و طولانی مدت می باشد دانشجویان عزیز می توانند ترکیبی از موارد را انتخاب نماید یعنی دانشجو با چاپ یک مقاله در مجلات انگلیسی زبان مثل ISI LISTED, SCOPUS و ISC  و دو مقاله در کنفرانس های معتبر ملی و بین المللی داخل کشور مجموعا دو نمره را کسب می نماید. قابل ذکر هست که برای نمره ات دکتری علاوه بر این جدول بیشتر به نظرات معاونت پژوهشی توجه می شود.

 در انتخاب مجلات از سرنیاز فوری به چاپ مقاله  نباید سهل انگاری کنید چرا که مجلات جعلی و فیک روز به روز در حال افزایش می باشند و ترفندهای هوشمندانه ی این افراد سودجو، تشخیص مجلات معتبر از مجلات جعلی و نامعتبر را سخت کرده است .

خدمات پذیرش فوری مقاله در نشریات معتبر

موسسه تحقیقاتی پژوهشی افق با تکیه بر تجربیات چندین ساله ی خود  در این زمینه با معرفی مجلات در تمامی حوزه های علمی به اخذ پذیرش فوری در عرض 20 روز کاری البته با تاکید بر معتبر بودن مجله می تواند دانشجویان ارجمند را یاری رساند تا مقالات علمی خود را به چاپ برسانند. شما می توانید از  طریق شماره های موسسه و ثبت سفارشات در این خصوص چاپ مقاله بصورت فوری در مجلات معتبر مشاوره بصورت رایگان بگیرید.  

ما ابتدا با دریافت چکیده ی مقاله شما مجلات مرتبط و معتبر  را معرفی می کنیم، اگر به ترجمه انگلیسی و ویرایش ادبی و ساختاری  نیاز باشد انجام داده و سپس مقاله  شما را با توجه به فرمت بندی خاص هر مجله  تنظیم نموده و  در مجله انتخاب شده مراحل سابمیت را  انجام می دهیم ما می توانیم در کمترین زمان ممکن بین 2 الی 3 هفته نیز پذیرش مقاله ارزشمندتان را فراهم نماییم.

قبل از دریافت نتیجه پذیرش نیازی به واریز هیچ حق الزحمه ای نیست لذا هیچ گونه پیش پرداختی جهت ارسال سفارش از دوستان تا زمان دریافت پذیرش اخذ نمی شود و اگر مقاله ای ریجکت شد هیچ نیازی به واریز هزینه نمی باشد  

برای  ارسال سفارشات و مشاوره رایگان در این زمینه می توانید عضو سامانه شوید و با شماره های 04133373424 – 09149724933  تماس بگیرد  و یا درخواست خود را از طریق ثبت سفارشات ارسال نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
4 سال پیش
در پاسخ به:
سلام حداکثر زمانی که طول میکشه یک مقاله اکسپت بشه چقدره؟؟
با سلام حداقل و حد اکثر زمان دریافت پذیرش به بازه داوری مجلات بستگی دارد و نم یتوان به طور دقیق اعلام کرد . برخی از مجلات بازه داوری 1تا 3 ماهه دارند و برخی 2 تا 4 ماهه دارند و برخی از مجلات بازه داوری آنها به 6 ماه هم می رسد . باتشکر
بازدیدکننده
نگار حسنی
4 سال پیش
سلام حداکثر زمانی که طول میکشه یک مقاله اکسپت بشه چقدره؟؟


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق