خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

پذیرش و چاپ مقاله رشته فیزیک

انتشار 13 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

اکسپت و چاپ تضمینی مقالات رشته زیست شناسی وگرایش های آن در مجلات معتبر ISI , ISC ,SCOPUS , مجلات مورد تایید وزارت علوم ، علمی پژوهشی داخلی وکنفرانس ها و همایش ها و کنگره ها در کمترین زمان در

پذیرش و چاپ مقاله رشته فیزیک

فیزیک چیست؟

فیزیک علم طبیعی است که ماده، حرکت ها، رفتارهای درون فضا-زمان را مورد مطالعه قرار میدهد. و در این راستا به شناخت مفهوم های انرژی، نیرو و چگونگی و رفتار را بررسی میکند. به عبارتی فیزیک، تحلیل کلی طبیعت است برای این‌که قوانین جهان فیزیکی را کشف کنیم و بفهمیم که گیتی، چگونه رفتار می‌کند.
فیزیک، هم می‌تواند تبیین‌کننده باشد و هم سازنده، تبیین‌کننده از آن جهت که شناخت آن، می‌تواند سازوکارهای حاکم بر سایرِ فناوری‌ها را نشان دهد و سازنده از آن جهت که ایده‌های نوین در آن، می‌توانند به پیدایش نظریه‌های جدید در ریاضی، فلسفه، فناوری و دیگر شاخه‌های دانش منتهی شود. برای نمونه، پیشرفت در شناخت الکترومغناطیس یا فیزیک هسته‌ای، مستقیماً به گسترش و ساخت محصول‌هایی هم‌چون تلویزیون، کامپیوتر، لوازم خانگی و سلاح‌های هسته‌ای منتهی شده‌است، محصول‌هایی که هر کدام بخش مهمی از دنیای امروز ما را شکل می‌دهند. همچنین پیشرفت در ترمودینامیک، به پیشرفت حمل‌ونقل موتوری و پیشرفت در مکانیک، به پیشرفت در حساب دیفرانسیل و انتگرال انجامید.

اکسپت و چاپ مقاله رشته فیزیک

اکسپت و چاپ تضمینی مقاله در رشته فیزیک و گرایش های مختلف آن در مجلات معتبر بین المللی ISI,ISC,SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی وخارجی در کمترین زمان ممکن در موسسه اشراق انجام میگیرد.

 به منظور انتشار و چاپ مقالات دانشجویان، محققین و اعضاء هیأت علمی در سطح ملی و بین المللی در حوزه فیزیک و اشتراک گذاری نتایج و دستاوردهای تحقیقات و پژوهشهای محققین و نیز معرفی پیشرفتهای عمده در زمینه فیزیک و موضوعات وابسته به آن در جهان، مجلات معتبر زیادی در جهان وجود دارد که موسسه اشراق شما را در این زمینه همراهی و مشاوره ارائه میدهد.

  • چرا موسسه اشراق

  • معرفی مجلات مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت، و دانشگاه های آزاد و سراسری

  • عدم معرفی و چاپ مقالات در مجلات بلک لیست دانشگاه ها و وزارت علوم
  • معرفی مجله متناسب با رشته و مقاله شما در حوزه تخصصی 
  • گرفتن اکسپت مجله در کوتاهترین پروسه زمانی
  • نامه اکسپت معتبر مجله بعد از پذیرش برای پژوهشگران ارسال میشود و بعد از گرفتن اکسپت میتوانند از مجله اعلام پذیرش بگیرند. 
  • ترجمه تخصصی مقاله شما در کمترین زمان توسط مجرب ترین متخصصین و کارشناسان ما اناجم میپذیرد.
  • ویراستاری مقالات ترجمه شده خودتان از نظر گرامری، ساختاری
  • فرمت بندی مقاله شما طبق اصول ساختاری مجله

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.

موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.

برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
کارشناس موسسه اشراق
2 سال پیش
در پاسخ به:
با سلام و احترام و عرض تبریک سال نو ببخشین من یک نظریه در خصوص شتاب داشتم و میخواستم ببینم برای چاپش در نشریه های بین المللی چه مراحلی را و با چه هزینه ای باید طی کنم با سپاس فراوان مهران تقوی
سلام احتراما از طریق ایمیل و یا واتساپ موسسه جهت دریافت لیست مجلات و یا کنفرانس درخواست خود را به کارشناس مربوطه ارسال نمایید. باتشکر
بازدیدکننده
مهران تقوی
2 سال پیش
با سلام و احترام و عرض تبریک سال نو ببخشین من یک نظریه در خصوص شتاب داشتم و میخواستم ببینم برای چاپش در نشریه های بین المللی چه مراحلی را و با چه هزینه ای باید طی کنم با سپاس فراوان مهران تقوی
بازدیدکننده
تیم پشتیبانی
5 سال پیش
در پاسخ به:
برای چاپ مقاله و نظریه فیزیک میخاسم ببینم باید چ کنیم
با سلام با ارسال درخواست خود از طریق ایمیل های موجود در سایتمی توانید مجلات معتبر علمی مرتبط با تخصص فیزیک را دریافت نموده و بررسی نمایید تا مقالات خود را در این مجلات پذیرش و چاپ نمایید.
بازدیدکننده
حسن سبزعلی گل
5 سال پیش
برای چاپ مقاله و نظریه فیزیک میخاسم ببینم باید چ کنیم


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق