خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

سایت JCR

انتشار 18 دی 1396
مطالعه 1 دقیقه

 پایگاه داده اطلاعاتی JCR، در واقع گزارش سالانه ی استنادی مجلات علمی در سطح جهان است که با استفاده از شاخص ایمپکت فاکتور ارزیابی می شود. ایمپکت فاکتور نشان می دهد که چند بار به یک مقاله چاپ ش

سایت JCR

معتبرترین مجلات علمی، مجلاتی هستند که در JCR نمایه می شوند. پایگاه داده اطلاعاتی JCR، در واقع گزارش سالانه ی استنادی مجلات علمی در سطح جهان است که با استفاده از شاخص ایمپکت فاکتور ارزیابی می شود. بطور واضح ایمپکت فاکتور نشان می دهد که چند بار به یک مقاله چاپ شده استناد شده است. اطلاعات این پایگاه اواسط هر سال میلادی بروز رسانی می شود و ضریب تأثیر مجلات پذیرفته شده توسط ISI در آن منتشر می شود. تمامی  مجلات ISI که در سایت تامسون رویترز نمایه می شود دارای ایمپکت فاکتور (Impact Factor) نیست. برای ورود مجلات به لیست JCR باید از قوانین و استانداردهای تعیین شده ی موسسه تامسون رویترز عبور کنند و یا در صورت عدم رعایت این قوانین سبب خارج شدن مجلات از این لیست خواهد شد. 

نحوه ی بررسی مجلات ISI دارای ایمپکتدار

برای بررسی مجلات JCR و جهت تشخیص ایمپکت فاکتور، نام کشوری، اسکوپ و زمینه پژوهشی فعالیت و شماره های چاپ مجلات، به سایت های معتبر زیر مراجعه کنید:

  1. www.bioxbio.com
  2. www.scimagojr.com
  3. www.citefactor.com

در آدرس سایت‌ های ذکر شده با وارد کردن شناسه یا عنوان مجله می توانید اطلاعات مجله را مشاهد کنید البته اگر مجله ی مورد نظر دارای ایمپکت فاکتور باشد. برای مثال با انتخاب مجله ی Journal Of Management & Organization که دارای شناسه یا همان issn  1833-3672 می باشد با مراجعه به سایت www.bioxbio.com صفحه ی زیر را مشاهد خواهید کرد:

سایت

با وارد issn مجله در قسمت جستجو به صفحه زیر  شرایط و زمینه ی فعالیت مجله معرفی می شود دسترسی پیدا می کنید:

1

در صورتی که مجله ایمپکتدار این صفحه نمایان نمی شود.

جهت سابمیت مقاله خود به مجلات ایمپکتدار می توانید تمام کارهای سابمیت از جمله فرمت بندی مقالات و ویرایش ساختاری و ادبی آن و پیگیری و رایزنی های موثر، مقاله ارزشمندتان را در اختیار کارشناسان ماهر و با سابقه ی چندین ساله ی موسسه اشراق قرار دهید. البته  قابل ذکر هست که مجلات JCR شرایط داوری سخت و پروسه طولانی مدت دارند که این امر توسط کارشناسان مجرب موسسه اشراق بصورت تقریبی 4 الی 9 هفته به نتیجه نهایی انجام خواهد پذیرفت.

جهت ارسال سفارشات و مشاوره رایگان در این زمینه  با شماره های 04133373424 – 09149724933  تماس بگیرد  و یا درخواست خود را در قسمت ثبت سفارشات ارسال نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق