خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

شرایط اکسپت مقاله در نشریات داخلی

انتشار 10 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

از معیارهای افزایش اعتبار یک مقاله پژوهشی، نشریه ای است که مقاله شما را چاپ میکند. در این بین نشریات علمی پژوهشی داخلی که وزارت علوم نیز آن را تایید میکند.

شرایط اکسپت مقاله در نشریات داخلی

اهمیت مقالات علمی پژوهشی داخلی

از معیارهای افزایش اعتبار یک مقاله پژوهشی، نشریه ای است که مقاله شما را چاپ میکند. در این بین نشریات علمی پژوهشی داخلی که وزارت علوم نیز آن را تایید میکند از جایگاه بالاتری دارد و اهمیت و اعتبار مقالات چاپ شده در آن از امتیازات ویژه بهره میبرند و اعتبار این مجلات در رده مجلات JCR قرار دارد.وبیشتر دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی دانشگاه ها برای افزایش امتیاز خود نیاز به چاپ مقاله در نشریه هاب علمی پژوهشی دارند، به همین جهت چاپ مقاله در نشریات داخلی طرفداران خود را دارد و هر روز به تعداد انها افزوده میشود.

مجلات علمی پژوهشی داخلی اگر چه از موقعیت علمی و پایین تری نسبت به مجلات  ISI و ISC  وScopus برخوردارند ولی در داخل کشور از رتبه بالایی برخوردار هستند.و علت آن هم شناخت درجه علمی پژوهشگران و محققین داخلی میباشد و حتی چاپ شدن یک مقاله دانشجو در مجلات مورد تایید وزارت علوم تضمینی برای پذیرش در مقطع دکتری خیلی از دانشگاه ها موثر است.

اکسپکت مقاله علمی پژوهشی شما در کمترین زمان 

اگر میخواهید چاپ مقاله انجام دهید چه برای افزایش نمره پایان نامه و چه برای مصاحبه دکتری و یا افزایش امتیاز خود برای هیات علمی کافی است درخواست خود را برای ایمیل نمایید.تیم حرفه ای ما شما را راهنمایی کرده و اکسپکت و پذیرش مقاله شما را اسانتر میکنند و مشاور های رایگان در اختیار شما میگذارند و با توجه به مقاله شما چند مجله در حیطه مقاله تان به شما معرفی مینمایند و شما بعد از بررسی مجله ها، مجله مورد نظرتان را انتخاب میکنید و پس از انتخاب مجله، کارشناسان ما اقدامات لازمه برای اکسپکت مقاله تان را انجام میدهند

تضمین اصل بودن ژورنال و نشریه علمی پژوهشی

موسسه ما نام مجلات را برای شما میفرستند و شما میتوانید برای اطمینان از اصل بودن مجله را بررسی نموده و مطمئن شوید.و این اطمینان را به شما میدهیم که مقالات شما در مجلات مورد تایید وزارت علوم است.

اگر بدنبال چاپ و اکسپکت مقاله خود در یک مجله معتبر، با کمترین زمان و هزینه هستید موسسه اشراق بهترین انتخاب است.

مقالات شما توسط تیمی از همکاران متخصص مورد ارزیابی، ویرایش ساختاری و در صورت لزوم ترجمه قرار می گیرد. بدیهی است مقاله ای که توسط این افراد  مورد ارزیابی قرار گیرد، فاقد هرگونه اشتباه  … بوده و در کمترین زمان مورد پذیرش قرار میگیرد.

علاوه بر آن در صورتی که پیشنهاد ژورنال و نشریه جهت پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی از سوی ما انجام گیرد،فرمت بندی مطابق آن مجله را نیز انجام میدهیم پس زمان لازم برای پذیرش و اکسپکت به شدت کاهش می یابد.

اطلاع رسانی دقیق از زمان پذیرش و چاپ و میزان هزینه

تمامی مراحل کار، از ثبت درخواست، اخذ پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی،  به شما اطلاع داده میشود.

در مرحله بعدی هزینه و مدت زمان لازم برای پذیرش و چاپ به شما اعلام میگردد. 

چاپ مقاله علمی پژوهشی شما در نشریات مورد تایید وزارت علوم

بعد از بررسی چکیده مقاله شما توسط تیم کارشناسی موسسه اشراق، لیستی از نشریات متناسب با زمینه تخصصی شما، برای شما ارسال می شود. شما می توانید قبل از پیش پرداخت، وضعیت اعتبار مجلات را در وب سایت اینترنتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت بررسی کرده و مطمئن شوید. سپس مجلات مورد نظر را برای ما ارسال فرمایید

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.

موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.

برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق