خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

ترجمه مقالات علمی و تخصصی

انتشار 25 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

موسسه اشراق با کارشناسان مجرب و مترجمین عالی مقالات علمی شما به صورت تخصصی و با گارانتی ترجمه میکند ترجمه تخصصی مقالات و متون تخصصی توسط مترجمین حرفه ای و مسلط همان حوزه انجام میشود.

ترجمه مقالات علمی و تخصصی

ترجمه تخصصی کار ماست

ترجمه تخصصی مقالات علمی و متون تخصصی با گرایش های مختلف را به مترجمین حرفه ای و مسلط ما در همه حوزه های تخصصی بسپارید.  با توجه به اینکه مقالات علمی دارای کلمات تخصصی می باشد که نیاز به یک مترجم حرفه ای است که در اسکوپ همان مقاله اطلاعات کافی داشته باشد موسسه اشراق با داشتن مترجمین حرفه ای در تمام رشته های علمی ضمانت ترجمه و گارانتی را به شما می دهد. موسسه  ما مقالات شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه می دهد و هدف آن جلب رضایت پژوهشگران ارجمند می باشد.

ترجمه مقالات علمی در موسسه اشراق به دو صورت انجام می گیرد

  • ترجمه نیتیو (Native): ترجمه Native ابتدا مقاله علمی شما باید به زبان انگلیسی ترجمه شود و سپس برای افراد کارشناسی که زبان مادری آنها انگلیسی می باشد فرستاده میشود تا به صورت حرفه ای کار ویراستاری مقاله توسط کارشناسان Native انجام بپذیرد، معمولا چون سطح مقالات ISI حرفه ای می باشد مقالات باید تحت بررسی نیتیو قرار بگیرد و چون این ترجمه توسط کارشناسان خارج از کشور صورت می پذیرد هزینه آن با قیمت روز دلار محاسبه می شود.
  • ترجمه عادی در سه سطح طلایی، نقره ای، برنزی: ترجمه مقالات در موسسه مترجمین افق با سه پک ارائه می شود سطح طلایی (با کیفیت عالی)، سطح نقره ای (با کیفیت خوب)، سطح برنزی (با کیفیت معمولی) انجام میشود که پک طلایی دارای ضمانت و گارانتی می باشد و در صورت تایید نشدن اصلاحیه بصورت رایگان در موسسه انجام میپذیرد این پکیج برای مجلات تضمینی ISI و متون تخصصی برای ترجمه مناسب می باشد.شما عزیزان می توانید با تماس با کارشناسان ما و با دانستن تعداد کلمات مقاله خود قیمت براورد شده در رشته تخصصی و زمان دقیق تحویل مقاله را مطلع شوید. و با افزایش تعداد کلمات از تخفیف های موسسه نیز برخوردار میشوید.ما حتی مقالات شما در کوتاهترین زمان ممکن و با پکیج فشرده هم انجام میدهیم تا نیاز شما عزیزان را جلب کنیم.
  •  حداقل تعداد کلمات برای سفارش ترجمه 250 کلمه ویا یک صفحه می باشد و متون کمتر از این تعداد نیز، 250 کلمه در نظر گرفته می شوند.
  •  هزینه تایپ فایل ترجمه شده رایگان می باشد و بصورت فایل WORD تایپ شده تحویل پژوهشگران می شود.
  • موسسه اشراق آماده ارائه خدمات ترجمه به 37 زبان زنده دنیا توسط مترجمان مجرب در حوزه تخصصی خود می باشد.

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهند تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.
برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق