خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

ترجمه متون دانشگاهی

انتشار 30 فروردین 1397
مطالعه 2 دقیقه

دانشجویان برای انجام کارهای پژوهشی در دانشگاه اغلب از مقالات معتبر و به روز برای تحقیقات خود استفاده می کنند که اغلب آنها به زبان انگلیسی می باشد که نیاز به ترجمه دارد.

ترجمه متون دانشگاهی

در موسسه اشراق مقالات و متن های انگلیسی و یا هر زبان خارجی را با بالاترین کیفیت برای شما در کمترین زمان ترجمه می کنیم ترجمه در موسسه اشراق با سه کیفیت طلایی ، نقره ای و برنزی و سه رنج قیمت برای شما انجام می شود که با توجه به انتخاب شما انجام می شود. پکیج طلایی ما دارای گارانتی 3 روزه می باشد که در صورت تایید نکردن ترجمه و ویراستاری آن مجددا به صورت رایگان ترجمه مجدد انجام می شود.

ترجمه مقاله، متون تخصصی، کتاب در موسسه اشراق

تمامی خدمات ارائه شده در موسسه ما به صورت تخصصی می باشد. ما با در اختیار داشتن مترجمینی مجرب و دارای مدارک تحصیلی بالا این اطمینان را به شما می دهیم تا با خیالی آسوده مقالات و متون و کتاب های خود را برای ترجمه به موسسه ما بسپارید. ترجمه مقالات و متون توسط مترجمین متخصص موسسه و در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

خدمات موسسه اشراق برای ترجمه

خدمات ما در این قسمت عبارت است از : ترجمه مقاله بصورت کامل ، تخصصی و حرفه ای و با سه کیفیت طلایی ، نقره ای و برنزی ، ترجمه مقاله به صورت تخصصی در همه رشته ها بصورت چکیده و خلاصه ، ترجمه مقاله ISI ، ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی جهت چاپ در ژورنال های بین المللی ،  ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی ، ترجمه در آکثرا زبانهای بین المللی، ترجمه رساله وترجمه پایان نامه ، ترجمه متون تخصصی ، ترجمه دانشگاهی ، همکاری با دانشگاه‌ها جهت ترجمه متون ، کتاب ها و مجلات داخلی ، ترجمه مقالات و متون درسی دانشجویان محترم در رشته‌ها و زمینه‌هایی نظیر ترجمه تخصصی هنر ، ترجمه تخصصی پزشکی ، ترجمه تخصصی برای تمامی رشته های تحصیلی در تمامی مقاطع تحصیلی با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان برای شما انجام می دهیم.

مزایای ترجمه در موسسه اشراق

  • دارای سه کیفیت متفاوت و قیمت متفاوت بر طبق سلیقه مشتری
  • براورد هزینه قبل از انجام ترجمه
  • تعیین زمان تحویل ترجمه
  • ضمانت برای ترجمه های طلایی
  • بررسی کیفی
  • گارانتی تحویل در موعد مقرر
  • مترجمین مجرب و متخصص
  • رعایت استاندارد های جهانی ترجمه
  • تحویل کلیه ترجمه ها به شکل تایپ شده
  • و جبران خسارت در صورت بروز تاخیر 

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق، مسیر چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم را برای پژوهشگران و محققین  هموار می سازد و با ارائه خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب مجله مناسب، آنها را یاری می رساند.
برای ثبت سفارش میتوانید با شماره های 09149724933 و یا 04133373424 با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق