خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

ترجمه تخصصی متون رشته هنر

انتشار 27 فروردین 1397
مطالعه 2 دقیقه

بدون تردید ترجمه هر متن تخصصی باید توسط متخصص آن رشته صورت پذیرد، تا ترجمه، کامل و بی عیب و نقصی باشد. ترجمه متون تخصصی هنر، توسط فارغ التحصیلان این رشته موجب می شود درک درستی از مفاهیم علمی

ترجمه تخصصی متون رشته هنر

هنر  انتقال عواطف و احساسات به دیگران است. انسان هنر را برای ارامش و خلق اید های ذهنی خود ایجاد کرده تا بتواند آنچه را که نمی تواند برای دیگران توضیح دهد به صورت ملموس تری نشان دهد.بعضی ها هنر را انعکاس دهنده واقعیت های زندگی و طبیعت به شمار می آورند. و بعضی  دیگر معتقدند آنچه در هنر جای گرفته است، زیبایی هنر  می باشد. هر چند در هر زمانی زیبایی را به شکلهای مختلفی بیان می کنند.  و افرادی نیز معتقدند که اگر اثر هنری از یک قواعد و اصول خاصی پیروی نکند اثر هنری خلق نکرده است. و بعضی دیگر ابداعات هنری را دوست دارند و تغییر و تحول را جزیی از هنر می دانند. واژه هنر در ایران اسلامی  به معنای فضیلت، کمال، تقوی، دانش، هوشیاری و غیره بکار می رود که در اصل بیانگر انسان کامل می باشد.

دو شاخه ی اصلی هنر

  • هنرهای زیبا: که تنها هدف آنها خلق و ایجاد آثار زیبا است مانند نقاشی، مجسمه سازی، موسیقی، رقص.
  • هنر های کاربردی: که هم زیبا بودنشان مطرح است و هم هدفی کاربری مد نظر می باشد مانند ، معماری، طراحی صنعتی، طراحی خودرو .

از مجموعه هنرهای زیبا که در ایران می توان نام برد: هنر موسیقی، هنرهای دستی، معماری، رقص، هنرهای ترسیمی ( نقاشی، خطاطی، عکاسی و...) می باشد.

مشکلات ترجمه متون تخصصی هنر

بی تردید ترجمه متون تخصصی هر رشته بایستی توسط متخصص آن رشته صورت پذیرد تا با اشنایی خود از رشته و اصطلاحات و لغات آن یک ترجمه کامل برای انتقال عواطف و احساسات نهفته در هنر را اجام دهد. ترجمه متون تخصصی هنر توسط فارغ التحصیلان این رشته باعث می شود كه مفاهیم علمی متن مورد نظر به درستی ترجمه گردند و همچنین در ترجمه متون تخصصی از عبارات رایج و متداول آن رشته استفاده شود. موسسه اشراق با در اختیار داشتن متجرمین متخصص رشته هنر یک ترجمه کامل و بدون عیب و نقص را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. متون ترجمه شده در موسسه اشراق دارای کیفیت عالی هستند و شامل گارانتی تعویض می باشند که در صورت تایید نشدن از طرف شما به رایگان کار ترجمه مجددا انجام می پذیرد.

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق، مسیر چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم را برای پژوهشگران و محققین  هموار می سازد و با ارائه خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب مجله مناسب، آنها را یاری می رساند.
برای ثبت سفارش میتوانید با شماره های 09149724933 و یا 04133373424 با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق