خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

هزینه ی چاپ مقاله در نشریات ISC

انتشار 31 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

هزینه چاپ مقالات علمی در مجلات ISC و نحوه داوری این مجلات در این مطلب توضیح داده می شود.

هزینه ی چاپ مقاله در نشریات ISC

ایران بعد از ایالات متحده و هلند، سومین نظام استنادی جهان را بنیانگذاری کرده است. ISC مخفف Islamic World Science Citiation Center (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) می باشد. فعالیت آن تحت پوشش کتابخانه منطقه ای علوم و تکنولوژی شیراز است که سومین پایگاه محبوب در ایران در زمینه نمایه نشریات ،کنفرانس ها و… می باشد که 57 کشور در آن مشارکت داشته و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود.

از آنجا که معیارهای علم سنجی بر اساس قوانین علمی پایه‌گذاری شده‌اند، آن دسته از فرآورده‌های علمی که توسط ISC تولید می‌شوند برابر با فرآورده‌های تولید شده توسط ISI می‌باشند. دانشجویان گرامی جهت اطلاع از نحوه بررسی نمایه ISC یک ژورنال می توانید از طریق وبگاه رسمی پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) اقدام نمایید. بدین منظور داشتن یکی از موارد زیر جهت استفاده از سامانه مورد نیاز است:

1- نام کامل مجله

2- شماره شاپا (ISSN)

ذکر این نکته ضروری است که آی اس سی هم همانند سایر نمایه ها مثل یک استاندارد عمل می کند. بنابراین یک نشریه ضمن ISC بودن می تواند سایر نمایه ها مانند ISI و یا SCOPUS و یا … را دارا باشد. یکی از مزایای پایگاه ISC این است که مورد تایید بسیاری از دانشگاه های ایران می باشد و شما می توانید در مجله ای که نمایه ISC دارد مقاله خود را به چاپ برسانید و از مزایای آن استفاده نمایید.

هزینه های چاپ مقاله در مجلات ISC

چاپ مقالات علمی در مجلات معتبری همچون ISC نسبت به مجلات علمی پژوهشی و ISI راحت تر می باشد زیرا داوری راحت تر و تضمینی دارند. مدت زمان اخذ پذیرش و چاپ مقاله ISC وابسته به نشریه ای که انتخاب می شود و رشته تخصصی نشریه متفاوت است ولی به طور معمول مدت زمان پذیرش 2 هفته و مدت زمان چاپ در حدود 1 ماه می باشد و هزینه چاپ مقاله در این مجلات بین 500 تا 800 هزار تومان می باشد.
شما نویسندگان و محققین عزیز می توانید با چاپ مقاله در این مجلات از مزایای چاپ مقالات علمی بهره مند شوید. ایندکس ISC به عنوان یکی از معیار های پذیرش دانشگاه ها و موسسات در امر پژوهش و نشر تحقیقات و چاپ مقالات دانشجویان  محاسبه می شود. حساسیت  ایندکس  و رتبه بندی نشریات که دارای ایندکس ISC باشند بسیار معتبر و مهم می باشد. بصورتی که در یک سال اخیر تاکید دانشگاه ها بیشتر بر روی ایندکس ها در مقاطع دکتری دانشگاه های آزاد و اغلب در دانشگاه های دولتی در سطوح کارشناسی ارشد بر نشر مقالات دانشجویان در دسته های خاص این دسته از مجلات بوده است. 
برای مشاهده لیست مجلات ISC معتبر به ادرس http://mjl.isc.gov.ir/Searchresult.aspx?Cond=0 مراجعه نمایید.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه اشراق :

  1. ارسال درخواست خود به ادرس ایمیل  isiisc2011@gmail.com 
  2. بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  3. معرفی مجلات مناسب در اسکوپ مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  4. تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  5. ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  6. پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله)
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری

پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
روح الله
5 سال پیش
سلام من به عنوان یکی از هزاران دانشجوی این مملکت ممنونم که با قیمت های بسیار مناسب تون باعث ترویج علم تو کشور می شین خدا ازتون راضی باشه


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق