خدمات مقاله

خدمات ترجمه

خدمات ویراستاری

خدمات کتاب

ثبت سفارش

درباره ما

لیست نشریات معتبر 2017 ISI داخلی

انتشار 26 فروردین 1397
مطالعه 2 دقیقه

لیست نشریات معتبر که از طریق سایت سامانه رتبه بندی نشریات داخلی منتشر می شود و در دسترس دانشگاه ها و موسسات علمی پژوهشی قرار می گیرد.

لیست نشریات معتبر 2017 ISI داخلی

اهمیت چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

یکی از فاکتورهای اساسی سنجش اعتبار مقالات علمی، نوع مجله ای است که مقاله در آن چاپ می شود.مجلات علمی پژوهشی داخلی مورد تایید وزارت علوم در کشور از جایگاه بالایی برخوردار است و در اکثر دانشگاه های کشور، اعتبار این نوع مجلات با مجلات ایمپکتدار جی سی آر (JCR) برابری می کند. دانشجویان دوره ی دکتری و اساتیدی که عضو هیئت علمی دانشگاه هستند، برای تقویت رزومه ی علمی خود، اقدام به دریافت اکسپت وچاپ مقالات پژوهشی خود در مجلات علمی پژوهشی داخلی می کنند.

مزایای چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

  • اکسپت مقاله و یا چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی مورد تایید وزارت علوم به منزله ی نخبه بودن پژوهشگر می باشد.
  • معافیت از سربازی برای نخبگانی که اکسپت و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی مورد تایید وزارت علوم را کسب کرده اند.
  • در بسیاری از دانشگاه های بزرگ کشور، از شرایط اساسی جذب هیئت علمی ،داشتن اکسپت و چاپ در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم می باشد.
  • ارتقاء رتبه برای اعضای هیئت علمی که مقاله ی اکسپت یا چاپ شده مجلات علمی پژوهشی داخلی دارند.
  • با داشتن اکسپت و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی مورد تایید وزارت علوم می توان در رشته های علوم انسانی و هنر بدون کنکور به مصاحبه دکتری دعوت شد.

اکسپت مقاله علمی پژوهشی داخلی

پژوهشگرانی که برای مصاحبه و یا ارتقای علمی خود نیاز به اکسپت مقاله، علمی پژوهشی داخلی را نیاز دارند می توانند چکیده مقاله ی فارسی خود را برای موسسه اشراق ارسال نمایند تا پس از بررسی توسط کارشناسان موسسه ،مجله ی متناسب در اسکوپ، مقاله شما پیشنهاد شود و پس از تاییدیه نهایی مجله از طرف شما برای داوری به مجله ارسال گردد. هزینه چاپ مقالات در مجلات علمی پژوهشی داخلی بین 750 هزار تومان تا 2 میلیون می باشد. که وابسته به مجله اسکوپ رشته شما متفاوت می باشد.

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
موسسه اشراق، مسیر چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم را برای پژوهشگران و محققین  هموار می سازد و با ارائه خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب مجله مناسب، آنها را یاری می رساند.
برای ثبت سفارش میتوانید با شماره های 09149724933 و یا 04133373424 با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  isiisc2011@gmail.com  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

مجلات داخلی: مجلات داخلی که در داخل کشور به چاپ می رسند توسط سازمان رتبه بندی نشریات داخلی مورد رصد قرار می گیرند و مجلات مورد تایید خود را در سامانه خودشان نمایه می کنند. و تمام مجلات نمایه شده در سایت سامانه رتبه بندی نشریات داخلی، معتبر شناخته می شوند. می توانید این  لیست نشریات معتبر 2017 داخلی را بطور رایگان دریافت نمایید.

دانلود آخرین لیست منتشر شده مجلات معتبر داخلی

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
اجباری


خدمات موسسه انتشاراتی اشراق